• Anonym (Carl)

    Tips alternativa dejtingssajter?

    Hej!

    Jag tänkte fråga om någon har tips på bra alternativa dejtingssajter utöver Tinder, men där man letar lösare kontakter för "trevligt umgänge", och kanske inte tjejer som letar efter något seriöst och vill ha barn inom 2 år. Men det skall endå vara att man använder profilbild och enklare beskrivning, så man vet hur den andre ser ut.

    Tack på förhand.

  • Svar på tråden Tips alternativa dejtingssajter?
  • Anonym (Tuss123)

    Jag använde tinder på det sätt du beskrev. Ville hitta roliga och härliga kk. Kunna skratta, umgås och ha bra sex utan krav osv.... Ganska fort tog jag dock bort mig som aktiv på tinder då jag ogenomtänkt första dagen swipade höger på 17 st enligt mig snygga och intressanta män. Alla började skriva samtidigt och helt plötsligt var det ett heltidsjobb att hålla koll och svara på deras meddelanden. Veckorna har gått, jag har träffat en del av dem och nu har jag en kk i tre olika städer där jag ofta är på jobb. Dock verkar några av dem vilja dejta mer seriöst och detta försöker jag nu avvärja.

  • Anonym (Tuss123)

    Sista delen försvann - var bara tydlig i din profil vad du söker så borde du kunna hitta likasinnade...

Svar på tråden Tips alternativa dejtingssajter?