• Anonym (Trådstartare)

    Hur vet man om man är tight?

    Nyfiken fråga som jag och mina tjejkompisar funderat på. 


    Hur vet man som kvinna om man är tight, slapp eller något mellanting?

    Utifrån vad man kan läsa på andra forum kan man hitta typ ''om man kan hålla kvar en penna i slidan ståendes'' och ''om man stoppar in ett finger och kniper och känner detta runt fingret'' så är man tight? Vad säger ni? 

    Hur kan man testa sig som kvinna? Och hur känner ni som män skillnad? 

  • Svar på tråden Hur vet man om man är tight?
  • Anonym (Trådstartare)
    Moder1 skrev 2019-11-01 19:41:35 följande:

    Fråga din partner?


    Vad får dig att tro att jag har en partner att fråga? :) Vi diskuterar rent generellt jag och några vänner.
  • Anonym (20)
    Anonym (Trådstartare) skrev 2019-11-01 19:28:15 följande:

    Nyfiken fråga som jag och mina tjejkompisar funderat på. 

    Hur vet man som kvinna om man är tight, slapp eller något mellanting?

    Utifrån vad man kan läsa på andra forum kan man hitta typ ''om man kan hålla kvar en penna i slidan ståendes'' och ''om man stoppar in ett finger och kniper och känner detta runt fingret'' så är man tight? Vad säger ni? 

    Hur kan man testa sig som kvinna? Och hur känner ni som män skillnad? 


    Det är stor skillnad på att vara tight och ha starka muskler där nere, som krävs för att knipa runt en penna etc...

    Om du har problem med att dina killar kommer för snabbt är du troligtvis tight :)
  • dream on
    Anonym (20) skrev 2019-11-01 19:52:37 följande:

    Det är stor skillnad på att vara tight och ha starka muskler där nere, som krävs för att knipa runt en penna etc...

    Om du har problem med att dina killar kommer för snabbt är du troligtvis tight :)


    Eller träffar män med för tidig utlösning..?
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (Kollo)

    Om man provar med en morot och skriker så är man nog tight..?

  • Zinken

    Det har jag också undrat många gånger, en gång i tiden trodde jag att jag var slapp för någon kille i tonåren sa något om att det inte kändes. Han var ju säkert inte så stor heller men idag vet jag att det hade nog mer att göra med att jag kan bli väldigt väldigt fuktig vilket gör att både jag och partner kan tappa känseln en aning.

    Sen beror det lite på ställning så klart men jag har varken hört att jag är slapp eller trång för den delen på senare tid, jag kan känna alla väggar utan att knipa eller veva runt med ett finger (normalstora fingrar), det känns rätt ok tycker jag efter två barn. Men om det är normalt, tajt eller slappt, det har jag faktiskt inte den blekaste om och det beror nog även på storleken på partnern som ska in där, det kan ju variera rätt mycket i omkrets på killar också.

  • Anonym (20)
    dream on skrev 2019-11-01 20:10:42 följande:

    Eller träffar män med för tidig utlösning..?


    Skev ?dina killar? och inte din kille.

    Tänker om det är ett återkommande fenomen med flera killar så lutar det åt att hon är tight.
  • Anonym (.)

    Om inte muttern passar skruven kan det ju vara både skruven som är för liten eller muttern som är för stor.

    Man märker väl om man passar ihop efter ett tag helt enkelt...

    Har lite svårt att se att man skulle kunna testa sig fram på något annat sätt...

  • dream on
    Zinken skrev 2019-11-01 20:26:38 följande:

    Det har jag också undrat många gånger, en gång i tiden trodde jag att jag var slapp för någon kille i tonåren sa något om att det inte kändes. Han var ju säkert inte så stor heller men idag vet jag att det hade nog mer att göra med att jag kan bli väldigt väldigt fuktig vilket gör att både jag och partner kan tappa känseln en aning.

    Sen beror det lite på ställning så klart men jag har varken hört att jag är slapp eller trång för den delen på senare tid, jag kan känna alla väggar utan att knipa eller veva runt med ett finger (normalstora fingrar), det känns rätt ok tycker jag efter två barn. Men om det är normalt, tajt eller slappt, det har jag faktiskt inte den blekaste om och det beror nog även på storleken på partnern som ska in där, det kan ju variera rätt mycket i omkrets på killar också.


    Instämmer. Behöver inte knipa för att hålla kvar en penna ( jo har pinsamt nog testat) men kan tänka mig att den inte skulle sitta kvar alls om jag vore upphetsad. Tänker också att det upplevs olika beroende på partner och andra omständigheter.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
Svar på tråden Hur vet man om man är tight?