• Anonym (Rabbit)

    Kommer plötsligt alldeles för fort

    Som rubriken lyder, min pojkvän har plötsligt börjat komma för fort.

    Lite bakgrundsinfo är att vi först var kk's till och från under några års tid och det är alldeles nyligen vi blivit mer seriösa med varann och erkänt att vi är kära, både för oss själva och för varann. Om det nu kan ha någon betydelse för nånting.

    Han berättade i våras att han hade problem med att han inte fick utlösning när han onanerade, trots att han fick orgasm. Troligtvis fick han s k retrograd ejakulation, men han har fått orgasm och ejakulerat helt normalt igen sedan i somras.

    De senaste ca 2 månaderna har han dock haft svårt att hålla sig från att komma, både vid samlag och oralsex. Han säger att han upplever det som att hans ollon är känsligare och han känner sig jättedålig, tycker att det är jobbigt och pinsamt, när han kommer så fort, trots att jag försökt lugna honom och sagt att det inte gör mig nånting.

    Han kommer nästan lika fort även fast han redan kommit en gång tidigare. Tidigare i veckan hade vi sex tre gånger efter varandra, utspritt på kanske 3-4 timmar, eller så. Han kom på ett par minuter ändå varje gång.

    Någon som varit med om samma och vet vad det kan bero på? Kan man göra nåt åt det? Kan det vara nåt farligt som ligger bakom? Han skäms och känner sig så dålig för mig fastän jag om och om igen lovar att det inte gör mig nåt :(

    Han är för övrigt lite drygt 30 år och så vitt vi vet helt frisk.

Svar på tråden Kommer plötsligt alldeles för fort