• Anonym (Byggare Bob)

    Jag har stor kuk - Fråga vad du vill!

    Min kuk är 24 cm lång och 19 cm runt när jag har stånd. Kanske häftigt i teorin, men inte alltid så kul i verkligheten, varken vid sex eller i ?vardagen?.

    Fritt fram att fråga vad du undrar!

  • Svar på tråden Jag har stor kuk - Fråga vad du vill!
  • Anonym (helen)

    hur reagerar kvinnor vid sex? får de ont? vill de inte träffa dig efter första gången eller vill de ha mer?

  • viseversa

    undrar också hur gammal du är eftersom du verkar tro folk bryr sig om din penis. Pinsamt som satan tycker jag.

  • Anonym (Tuss)
    Anonym (Byggare Bob) skrev 2019-11-03 07:46:46 följande:

    Min kuk är 24 cm lång och 19 cm runt när jag har stånd. Kanske häftigt i teorin, men inte alltid så kul i verkligheten, varken vid sex eller i ?vardagen?.

    Fritt fram att fråga vad du undrar!


    Blir den stenhård? När jag har varit med män som har större upplever jag ofta att den inte är lika hård som de normalstora.
  • Anonym (Byggare Bob)
    viseversa skrev 2019-11-03 08:27:52 följande:

    undrar också hur gammal du är eftersom du verkar tro folk bryr sig om din penis. Pinsamt som satan tycker jag.


    Långbenopluto skrev 2019-11-03 08:21:16 följande:

    Varför har du ett behov av att skriva och ställa frågor om din kuk??

    Ålder på dig?


    Jag är 36. Detta handlar inte så mycket om min kuk egentligen, och eftersom jag skriver anonymt så är det ju ändå ingen av er som vet vem jag är, så jag får ju ingen direkt vinning så sett.

    Däremot hör/ser jag då och då diskussioner och kommentarer om hur fantastiskt det måste vara att ha stor kuk. Det är ju lite av ett ideal inte minst i porren och på nätet. Så därför ville jag ge möjlighet att få fråga och reda ut ett och annat. För att ha stor kuk är inte alltid så himla smidigt.
  • Anonym (Byggare Bob)
    Anonym (Tuss) skrev 2019-11-03 08:28:08 följande:

    Blir den stenhård? När jag har varit med män som har större upplever jag ofta att den inte är lika hård som de normalstora.


    Hmm, inte lika hård som sten såklart, men helt klart hård. Kanske att ollonet inte blir helt hårt. Beror på upphetsning också såklart.
  • Anonym (?)
    Anonym (Byggare Bob) skrev 2019-11-03 08:58:11 följande:

    Jag är 36. Detta handlar inte så mycket om min kuk egentligen, och eftersom jag skriver anonymt så är det ju ändå ingen av er som vet vem jag är, så jag får ju ingen direkt vinning så sett.

    Däremot hör/ser jag då och då diskussioner och kommentarer om hur fantastiskt det måste vara att ha stor kuk. Det är ju lite av ett ideal inte minst i porren och på nätet. Så därför ville jag ge möjlighet att få fråga och reda ut ett och annat. För att ha stor kuk är inte alltid så himla smidigt.


    Fast helt ärligt, hur ofta kan man läsa om hur fantastiskt det skulle vara att ha stor kuk??

    De flesta brukar vara överens om att lagom är bäst och det viktigaste är hur den används och allt runtomkring. I verkligheten tror jag inte speciellt många tjejer blir så imponerade över en stor kuk, det känns oftast som att det mest är något som ni män har fått för er för att det syns i porren, men hur mycket i porren stämmer överens med verkligheten?
  • Anonym (Hur brukar damer reagera?)

    Hur brukar damer reagera?

  • Anonym (Byggare Bob)
    Anonym (Hur brukar damer reagera?) skrev 2019-11-03 09:14:48 följande:

    Hur brukar damer reagera?


    Det är olika såklart. De flesta som får se den första gången blir paffa och nästan lite oroliga för hur de ska kunna ta den liksom... En del säger direkt att ?den där kan jag inte ha i mig? och så blir det bara handjob och slick(sug är oftast omöjligt).

    Sen har det varit några som blivit helt lyriska och verkligen gått igång på att den är så stor..

    Tyvärr tycker de flesta att den är jobbigt stor, så det är ofta svårt att behålla några sexuella relaxationer..
Svar på tråden Jag har stor kuk - Fråga vad du vill!