• Anonym (stallion)

    Kan du kvinna...?

    Tänka dig att inleda något med en man som legat med väldigt många kvinnor? Kanske aldrig haft en längre relation än några månader eller på kknivå?

  • Svar på tråden Kan du kvinna...?
  • Anonym (Carro)

    Ja men bara som något tillfälligt. Skulle inte kunna lita på honom i ett långvarigt förhållande

  • Anonym (E)

    Frågan är väl snarare om en person som enbart har haft massa korta relationer och knullat runt hela livet kan ha ett seriöst förhållande. Det brukar ju ofta finnas någon svårighet för relationer i grunden. Rädsla att binda sig.

  • Anonym (stallion)
    Anonym (E) skrev 2019-11-04 20:49:38 följande:

    Frågan är väl snarare om en person som enbart har haft massa korta relationer och knullat runt hela livet kan ha ett seriöst förhållande. Det brukar ju ofta finnas någon svårighet för relationer i grunden. Rädsla att binda sig.


    Så tänker jag också. Känns väldigt fel. Sen finns det ju risker för att bli smittad av olika saker som känns olustigt i det hela.
  • Anonym (stallion)
    Anonym (Carro) skrev 2019-11-04 20:31:18 följande:

    Ja men bara som något tillfälligt. Skulle inte kunna lita på honom i ett långvarigt förhållande


    Jag skulle inte ens kunna det, men samtidigt kan man ju aldrig veta om någon talar sanning och det kanske inte är det första man frågar.
  • Anonym (Uppsalaman)
    Anonym (Elin) skrev 2019-11-05 07:11:47 följande:

    För mig spelar det ingen roll


    Hur är du själv?
Svar på tråden Kan du kvinna...?