• Tom inombords

    Föräldrarna dödar mig! Vad hade nu gjort?

    Hade en kille i 5 år som inte va bra för mig, lämnade honom i början på sommaren och flyttade hem till föräldrarna igen. Träffade en ny kille och det började bli en massa problem med föräldrarna, dom kan inte acceptera något överhuvudtaget. Nu är det så att vi båda gillar bdsm och gillar att utforska nya saker. Vi har för nuvarande distans men kommer att flytta ihop i början på december. Han va här förra veckan och vi tog in på hotell i en annan stad för att få egentid, då fick jag nyss reda på att min mamma har varit och grävt i mina grejer OCH HANS grejer; vafan är det ens??? Blir så otroligt arg. Hon såg iaf detta med bdsm och satt och grät idag och säger till mig att hon inte vet vad hon ska ta sig till med mig, och att muslimska kvinnor lever i förtryck hela sina liv men jag väljer att leva i förtryck med min nuvarande partner. Vad är det ens för något? Hur kan hon säga så när hon inte vet vad jag tycker om eller inte? Hon sa även att hon inte förstår hur jag kan tillåta någon att tvinga mig till något jag inte vill.

    Nu är det så att jag är så jävla less allt detta och jag känner att jag inte klarar en enda dag till med alla problem i detta huset, för dom bara dömer mig och kan inte ha någon förståelse överhuvudtaget. Det gör mig så ledsen. Att hon har mage att rota i våra grejer. Vem gör så? Jag är 22 år och min mamma rotar i mina och min pojkväns grejer.

    Vet heller inte om jag kan berätta för henne om detta med bdsm för hon har ett mindset som en ryss från 50-talet. Det är inte schysst mot varken mig eller min partner.

    Vill bara dra härifrån och inte vända om, inte förrän dom kan se runt det och acceptera mig för den jag är.

    Hur hade ni gjort?? Behöver hjälp typ direkt!!!

    Mår riktigt dåligt av detta.

    Tack.

  • Svar på tråden Föräldrarna dödar mig! Vad hade nu gjort?
  • Anonym (m)

    Det funkar inte att bo hemma hos föräldrarna när man är vuxen.
    Grundproblemet är att du inte har egen bostad

  • Anonym (2 barns mor)

    1 Du har flyttat hem, inget privatliv.
    2 Din mamma är orolig.
    3 Varför har din pojkvän saker hos dina föräldrar.
    4 Saker man inte är bekväm med att visa bör inte finnas lätthittat.
    5 Din mamma kanske ser ett mönster i dina killar att han inte är bra för dig.

  • Anonym (Bra svar)
    Anonym (2 barns mor) skrev 2019-11-05 17:00:24 följande:

    1 Du har flyttat hem, inget privatliv.

    2 Din mamma är orolig.

    3 Varför har din pojkvän saker hos dina föräldrar.

    4 Saker man inte är bekväm med att visa bör inte finnas lätthittat.

    5 Din mamma kanske ser ett mönster i dina killar att han inte är bra för dig.


    Läs och lär ts.
  • Anonym (Suck)

    Du låter inte särskilt mogen i sättet du skriver så jag kan förstå om din mamma är orolig.

    Sen är du faktiskt vuxen och det funkar sällan att bo med föräldrarna. Du bor hos dom för att de är vänliga nog att låta dig göra det.

    Jag tycker snarare det är respektlöst av dig att förvara såna saker i deras hem.

Svar på tråden Föräldrarna dödar mig! Vad hade nu gjort?