Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Är det vanligt att slicka rumpa?

Lör 9 nov 02:22 Läst 0 gånger Totalt 5 svar
    Lör 9 nov 02:22

Tjena

Jag gillar att slicka kvinnor, speciellt deras rumpor och fittor, älskar facesitting.

Hur vanligt är detta, finns det någon mer som älskar sånt och gör det?

Hur vanligt är det hos kvinnorna, finns det kvinnor som gillar att bli slickade på det sättet?

• Anonym (Eli)
    Visa endast
    Lör 9 nov 04:12 #1

Jag tycker det är rätt gött att bli slickad i rumpan, tar gärna emot sånt - lyckligtvis har jag en väldigt givmild KK :P

• Lör 9 nov 05:04 #2

haha ok.

• Anonym (..)
    Visa endast
    Lör 9 nov 08:20 #3

Vet inte hur vanligt det är, då jag sällan lyfter denna fråga på fikarasten.

Jag gillar att stoppa min kuk och tunga i alla tre hål kvinnan har för att skapa ömsesidig njutning.

• Anonym (Hanna­Sophia­)
    Visa endast
    Lör 9 nov 08:29 #4

Tror att det är ganska vanligt, inte minst från man till kvinna. Själv älskar jag att både slicka min man och att bli skickad tillbaka!

• Anonym (hoppa­s inte)
    Visa endast
    Lör 9 nov 12:19 #5

Lär man nog aldrig få reda på heller. Folk pratar ju sällan om såna primitiva beteenden.

Personligen kan jag inte tänka mig att stoppa min tunga där, allra minst på män.

Har haft några män som dock visat intresse för detta på mig i hettans ögonblick men tycker mest det är ofräscht och undslipper gärna.

Ett finger kan funka och jag har även gjort detta tillbaks för att jag vet att det är skönt och kan förstärka orgasmen men kan inte komma förbi äckelfaktorn riktigt och den outhärdliga doften som alltid kommer oavsett hur ren man är.

Gillar inte analsex heller och skulle känna olust att vara med en man som praktiserat detta mycket och hade såna behov.

Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll