• Anonym (Ledsen)

    Älskar min tjej men astrist sex

    Som rubriken lyder, så mår jag rätt dåligt över detta. Säkert tusentals som sitter i exakt samma situation också, men hur tänker ni där? Jag älskar min tjej och vi har det supermysigt tillsammans, delar många intressen, men oavsett vad man försöker i sängväg, så är det så jäkla trist, hon tänder inte mig längre som förut. Vi har varit tillsammans i fyra år.

    Nu har det gått så långt att jag onanerar nästan dagligen till det jag tänds av (funkar ej med henne), och har i princip ingen lust med sex längre. Vad göra? Jag vill inte göra slut, och jag ser inte någon långvarig hälsosam utväg med vänsterprassel heller.

  • Svar på tråden Älskar min tjej men astrist sex
  • Anonym (Ida)

    Anledningen till att jag frågar är för att om det är så att du tänder på en specifik grej och hon inte gör det så är det rätt kört i längden...

  • Amidina

    Prata med henne? Efter 4 år borde ni kunna föra en sån diskussion för att komma tillrätta med problem i förhållandet.
    Ett förslag är dock att välja tillfälle med försiktighet, när ni är på bra humör och ffa har tid att ta diskussionen. Lägg inte heller över allt ansvar på henne (det vet du säkert redan), utan kom ihåg att fråga henne vad hon tycker om ert sexliv och om hon hade velat ändra på något. Ni måste ju båda tillföra nåt liksom.

  • Anonym (Ledsen)

    Kanske skulle ha skrivit det, men vi har pratat en del om sex. Hon älskar sex, men hon vill bara köra basic, vaniljsex. Missionären, skeda lite. För mig räcker det inte. Oavsett vad jag har för fantasier så är det inget hon vill göra eller tänds av. Det enda vi har försökt är analsex, men det gick inte, då jag är för grov och hon fick ont, så då lade vi ner det.

  • Anonym (Ledsen)

    Har dessutom åtskilliga gånger frågad vad hon gillar, hon är nöjd som det är.

  • Anonym (Ida)

    Ok. Hur gamla är ni? Tyvärr så ser det enligt min åsikt mörkt ut. Om ni har varit ihop i fyra år och hon bara vill ha vanilj, så kommer hon antagligen vilja ha vanilj om ytterligare fyra år. Medan du sitter och runkar för dig själv och är frustrerad. Om ni dessutom skulle skaffa barn ihop (gissar att ni inte har det) så blir det ju ofta en svacka i sexlivet pga det. Jag har själv lämnat ett långt förhållande pga liknande problem och är numera ihop med en kille som är mer på min nivå gällande sex.

  • Amidina
    Anonym (Ledsen) skrev 2019-11-14 11:48:40 följande:

    Kanske skulle ha skrivit det, men vi har pratat en del om sex. Hon älskar sex, men hon vill bara köra basic, vaniljsex. Missionären, skeda lite. För mig räcker det inte. Oavsett vad jag har för fantasier så är det inget hon vill göra eller tänds av. Det enda vi har försökt är analsex, men det gick inte, då jag är för grov och hon fick ont, så då lade vi ner det.


    Vill och vill. :) Skämt åsido, ibland vet man inte att man gillar nåt förrän man testat det. 
    Om hon är lite öppen för det så ta ett par tillfällen där allt fokus ligger på henne och hennes njutning enbart. Testa massage, gå ner på henne, gemensam onani, testa olika positioner, osv. Kolla på porr ihop! 
    Hon sätter gränserna för vad som absolut inte är okej, vad hon hade kunnat tänka sig att prova, och vad som är helt okej. Du följer de gränserna slaviskt och förhoppningsvis så kanske hon tycker nåt av det nya är lite extra skoj.

    Ett jättetips är att göra detta precis innan hennes ägglossning om hon inte går på preventivmedel. ;)
  • Anonym (G)

    Ger samma råd som kvinnorna ger varandra. Hitta en ny.

Svar på tråden Älskar min tjej men astrist sex