• Anonym (Arg och rasande mamma)

    Korkade kärringen tog med dottern till mcdonalds

    Svärmor, den korkade kärrningen tog med dottern till mcdonalds. Dottern får inte äta där och det vet svärmor mycket väl om! Dottern kom hem glatt och sa att hon fått äta där. Och hon har med sig boken hon fått från sin happy meal. Det är, enligt mig riktigt respektlöst att gå emot föräldrarnas bestämmelser. Min man tycker jag överreagerar men just nu vill jag inte prata med svärmor. Jag och min man har bråkat om detta och jag hade hoppats på att han skulle stå på min sida. Är dessutom gravid med andra barnet så jag är extra känslig och det vet svärmor. Ändå är hon gränslös. Jävlas era svärmödrar med er också?? Behövde skriva av mig i all ilska känner jag. Känner mig så ensam. Vi hade bestämt att dottern absolut inte ska äta sådan skitmat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-11-17 20:51
    Ni som accepterar mcdonalds och tycker jag överreagerar är WT hela högen!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-11-17 21:20
    Sluta kalla mig långtjurig bara för att jag inte tycker som de flesta här!

  • Svar på tråden Korkade kärringen tog med dottern till mcdonalds
  • Anonym (E)

    Ingen dör av att äta en gång eller ibland på Mcdonalds. Ja, du överreagerar rejält.

  • Anonym (Arg och rasande mamma)
    Anonym (E) skrev 2019-11-16 17:24:40 följande:

    Ingen dör av att äta en gång eller ibland på Mcdonalds. Ja, du överreagerar rejält.


    Nej man kanske inte dör, men nu ville vi inte att dottern skulle äta där. Är inte det värt att respekteras?
  • Anonym (Suck)

    Vilket fruktansvärt j*kla trams! Tur för flickan att hon har en normal farmor då morsan är helt rabiat med fåniga regler!

    Kul att hon fick en fin bok också. Varför får hon inte gå dit för dig?

  • Anonym (E)

    Nja, jag tycker inte att det var respektlöst. Kanske jättelite. Det är inte värt att skapa en massa bråk för.

  • Anonym (Arg och rasande mamma)
    Anonym (Suck) skrev 2019-11-16 17:26:32 följande:

    Vilket fruktansvärt j*kla trams! Tur för flickan att hon har en normal farmor då morsan är helt rabiat med fåniga regler!

    Kul att hon fick en fin bok också. Varför får hon inte gå dit för dig?


    Det är ju ingen mat. Bara skit. Hamburgerbröden möglar väl inte ens pga något kemiskt ämne i skiten? Pommesen fullt med salt och fritering. Läsk en massa socker. Vill inte att dottern ska få i sig sån skit rent ut sagt!
  • Anonym (Arg och rasande mamma)
    Hanna F skrev 2019-11-16 17:27:29 följande:

    Mcdonalds är ju gott ju 


    Det finns massa annan nyttigare mat som dessutom är godare.
  • Anonym (Evalena)

    Yes! Det är överdrivet tycker jag! Det är ju inte farligt på nåt sätt. Ibland får man töja på sina principer och vara mer öppensinnad faktiskt.

  • Anonym (Arg och rasande mamma)
    Anonym (E) skrev 2019-11-16 17:28:45 följande:

    Nja, jag tycker inte att det var respektlöst. Kanske jättelite. Det är inte värt att skapa en massa bråk för.


    Det är respektlöst om något! Jo hon ska fan få veta att man inte går emot bestämmelser på det sättet. Det är vi föräldrar som bestämmer!
Svar på tråden Korkade kärringen tog med dottern till mcdonalds