• Anonym (Ouch)

    Tappen är i vägen!! Fler!?

    Jag har inte haft sex på flera år nu och jag är ganska nöjd med det,, förut var det mycket meningslöst sex när man festa osv,, var sällan helt nykter och jag kände till slut att det var inget jag mådde bra av...

    Men!!
    Jag gillar verkligen sex. Jag gillar lite hårdare tag men har märkt att efter jag fått barn så klarar jag nästan inte av några ställningar utan att få ont, känns som att snoppen kommer emot tappen hela tiden! Speciellt om man kör lite hårdare.. 

    Jag kunde inte alls slappna av och ryggade tillbaka ofta för jag var rädd att det skulle göra ont igen.. 


    Det hände enstaka gånger i vissa ställningar med vissa personer beroende på hur välutrustade de var, men nu (eller ja, för några år sedan eftersom det var ett tag sedan sist) så är det nästan hela tiden. Jag har frågat gyn då jag varit inne och gjort cellprov men enligt dom så ser allt helt normalt ut och den är inte mer neråt än vanligt eller så.. 

    Vad gör jag!? Är det någon som känner igen sig?? 

  • Svar på tråden Tappen är i vägen!! Fler!?
  • Anonym (.)

    Du kanske skulle leta efter en kille med kort och grov kuk?

  • Anonym (Pelle)
    Anonym (.) skrev 2020-01-31 22:14:07 följande:

    Du kanske skulle leta efter en kille med kort och grov kuk?


    Eller en kille med böjd kuk och litet ollon så den träffar över eller under tappen...
Svar på tråden Tappen är i vägen!! Fler!?