• Anonym (Kvinna)

    FAVORITSTÄLLNING?

    Vilken är eran favoritställning i sängen?

  • Svar på tråden FAVORITSTÄLLNING?
  • DanneD

    Bakifrån mot väggen.

    Tjejen rider.

    Köksbordet.

    Jag håller upp tjejen mot väggen.

    Bakifrån i sängen.

    69an

    Jag sitter på en stol och hon rider.


    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel. Min inkorg är alltid öppen för alla.
  • DanneD

    Eller om hon gillar att bli dominerad så är jag även öppen där.

    Binda fast henne i sängen, trä på henne en ögonbindel och klä av henne lite i taget medans jag kysser henne över kroppen där jag klär av henne.

    Sen knulla henne så sängen skakar och att hon skriker av njutning.

    Det är också en "favoritställning".


    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel. Min inkorg är alltid öppen för alla.
  • Anonym (Anna)

    Vaginalt bakifrån och missionären där han greppar skinkorna och lyfter min underkropp mot sig för varje stöt. Får våldsamma orgasmer i bägge dessa.

  • Anonym (C)

    Jag älskar att rida. Dels får jag bestämma takten och dels får jag stimulans både invändigt och på klitoris. Det är orgasmgaranti, varje gång

  • Joyho

    Bakifrån är den absoluta favoriten

    Därefter att rida

    Missionären kan jag gärna vara utan.

  • Anonym (sexy)
    Joyho skrev 2020-04-14 13:49:05 följande:

    Bakifrån är den absoluta favoriten

    Därefter att rida

    Missionären kan jag gärna vara utan.


    Missionären är väl bra lätt att dra sig ur och lägga satsen på hennes mage!  
  • Piggogladpappa

    Mmm instämmer i hyllningskören till bakifrån!! Både doggy eller mot en vägg gärna lite smisk om båda vill.

    Stå vid sängen, hon på rygg sängen och knulla henne hållandes hennes särade ben i fotlederna högt och brett isär!

    Ridas sittandes på stol kan vara väldigt Nice,

  • Joyho
    Anonym (sexy) skrev 2020-04-14 22:04:38 följande:

    Missionären är väl bra lätt att dra sig ur och lägga satsen på hennes mage!  


    Det kanske det är men den är inte så skön enligt mig och det finns många sexigare ställen för mig att få satsen på än på magen.
Svar på tråden FAVORITSTÄLLNING?