• Anonym (...)

    Samma sexställning resten av ditt liv.

    Hej!

    Hade ni klarat av att ha samma sexställning för resten av era liv?

    Lever med en man sen drygt 3 år tillbaka och under dessa 3 år har vi endast gjort använt oss av samma ställning.. denna person har problem med ena knät och kan därför endast ha sex via skeden, alltså när båda ligger på sidan..

    Jag dör av tristessen, vet fan inte hur jag ska kunna göra detta resten av livet??

  • Svar på tråden Samma sexställning resten av ditt liv.
  • Anonym (??)

    Knät??
    Om du rider då? Eller ligger framstupa över köksbordet?
    Eller sitter på bordskanten .... ni sitter på golvet med benen saxade...
    Tror det verkar vara lite fantasibrist faktiskt.

  • Fjäril kär

    Låter snarare som brist på fantasi och brist på engagemang att ha ett knä att skylla på.

    Att stötta knät med tex stödstrumpa, kuddar, idrottsbandage etc etc är ju en början för att våga testa annat. Och så finns det rätt många varianter på ställningar där knät inte belastas alls.

  • Anonym (...)
    Anonym (??) skrev 2020-09-30 19:49:07 följande:

    Knät??

    Om du rider då? Eller ligger framstupa över köksbordet?

    Eller sitter på bordskanten .... ni sitter på golvet med benen saxade...

    Tror det verkar vara lite fantasibrist faktiskt.


    Tro mig.. vi har försökt på andra sätt men han har ingen motorik.

    Jag brukade rida förut men tröttnade Iom att hans penis är så otroligt känslig så kan jag knappt föra in snoppen i mig utan att han skriker. Och att rida går då inte. Han måste själv ha kontroll över allt och göra det som är skönast för han..
  • Anonym (...)
    Fjäril kär skrev 2020-09-30 20:01:05 följande:

    Låter snarare som brist på fantasi och brist på engagemang att ha ett knä att skylla på.

    Att stötta knät med tex stödstrumpa, kuddar, idrottsbandage etc etc är ju en början för att våga testa annat. Och så finns det rätt många varianter på ställningar där knät inte belastas alls.


    Har försökt komma med olika förslag men enligt honom gör knät för ont, om han tar mig bakifrån har han ingen motorik och vi måste alltid avsluta i skeden..
  • Anonym (???)
    Anonym (...) skrev 2020-09-30 20:03:15 följande:
    Har försökt komma med olika förslag men enligt honom gör knät för ont, om han tar mig bakifrån har han ingen motorik och vi måste alltid avsluta i skeden..
    Har han sökt vård för detta krånglande kan? 
  • Anonym (???)
    Anonym (???) skrev 2020-09-30 21:33:02 följande:
    Har han sökt vård för detta krånglande kan? 
    knä
  • Anonym (??)

    OK .. dåså ... låter mer som att se problem mer än lösningar tycker jag.

  • Anonym (Missionären)

    Ja faktiskt. Hade jag och min sambo bara kunna köra missionären resten av våra liv så hade jag varit sjukt nöjd med det. För oavsett så är de så otroligt starka band mellan oss och han får de att bli så jävla hett och passionerat oavsett ställning.

  • Anonym (Glenn Medeiros)

    Jag tycker inte nödvändigtvis att knulla är höjdpunkten med sex, så jag skulle kunna nöja mig med en ställning. De bästa omgångarna med min nuvarande är när vi turas om att tillfredsställa varandra med händerna.

  • Anonym (Gamlingar)

    Vi är gamlingar. Pensionärer. Samma ställning varje gång men en gång i veckan. Ligger på sidan. Får jag bara ha kuken i fittan spelar det ingen roll

Svar på tråden Samma sexställning resten av ditt liv.