• Anonym (baklek)

    Pluggad idag...

    Vet att det är väldigt kontroversiellt det där med män som tycker som saker i baken. Men jag bryr mig helt ärligt inte, det ger mig njutning och jag vet vart jag själv står.

    Så bara för att det säkert retar upp någon så tänker jag tillbringa dagen med i plugg där bak!

  • Svar på tråden Pluggad idag...
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (baklek) skrev 2020-11-06 08:22:00 följande:

    Vet att det är väldigt kontroversiellt det där med män som tycker som saker i baken. Men jag bryr mig helt ärligt inte, det ger mig njutning och jag vet vart jag själv står.

    Så bara för att det säkert retar upp någon så tänker jag tillbringa dagen med i plugg där bak!


    Det är väl härligt att vara nyfiken och bejaka sin kåthet. Fortsätt med det. Känner många män som gillar det. Tyvärr inte min egen.

    Är själv pluggad idag: )
  • Anonym (baklek)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-11-06 08:46:10 följande:
    Det är väl härligt att vara nyfiken och bejaka sin kåthet. Fortsätt med det. Känner många män som gillar det. Tyvärr inte min egen.

    Är själv pluggad idag: )
    Min fru bejakar heller inte den sidan, vare sig hos sig själv eller hos mig.

    Trevligt med nån som sitter här och skriver med plugg i baken
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (baklek) skrev 2020-11-06 08:51:19 följande:

    Min fru bejakar heller inte den sidan, vare sig hos sig själv eller hos mig.

    Trevligt med nån som sitter här och skriver med plugg i baken


    Älskar verkligen känslan. Känns lite busigt..: )
  • Anonym (baklek)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-11-06 09:08:26 följande:
    Älskar verkligen känslan. Känns lite busigt..: )
    Det gör det absolut. Speciellt när man har den i ute bland folk. Min är dessutom utrustad med penisring, så utöver retningen där bak så håller ringen mig halvstyv...
  • Anonym (Kåtfia)

    Mmm, men du - låter ju as najs. Var tvungen och googla. Visste inte att det fanns sånna. Grattis till din tiggande härliga njutning.

  • Anonym (baklek)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-11-06 09:19:36 följande:

    Mmm, men du - låter ju as najs. Var tvungen och googla. Visste inte att det fanns sånna. Grattis till din tiggande härliga njutning.


    Då har du lärt dig något idag
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (baklek) skrev 2020-11-06 09:22:05 följande:

    Då har du lärt dig något idag


    Mmm, yes, precis. Och då är det än så länge bara fm. Undrar hur denna dag skall sluta ; )
  • Anonym (baklek)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-11-06 09:24:14 följande:
    Mmm, yes, precis. Och då är det än så länge bara fm. Undrar hur denna dag skall sluta ; )
    Jo, den som det visste. Här är det nog i alla fall överhängande risk för att något kladdigt inträffar innan dagen är slut.

    Hur stor är din plugg förresten? Och vet att jag låter hopplös nu, men hade gärna sett...
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (baklek) skrev 2020-11-06 09:27:43 följande:

    Jo, den som det visste. Här är det nog i alla fall överhängande risk för att något kladdigt inträffar innan dagen är slut.

    Hur stor är din plugg förresten? Och vet att jag låter hopplös nu, men hade gärna sett...


    Ja, lite hopplös är du faktisk nu...; )

    Har en normalstor ankarplugg. Sitter bra när man är aktiv och gör grejer.
  • Anonym (baklek)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-11-06 09:37:11 följande:
    Ja, lite hopplös är du faktisk nu...; )

    Har en normalstor ankarplugg. Sitter bra när man är aktiv och gör grejer.
    Ber om ursäkt, men är ju faktiskt man och kåt...
Svar på tråden Pluggad idag...