Inlägg från: Anonym (Måndagsfeeling) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Måndagsfeeling)

    Hur rider du?

    Finns ju olika varianter. Gillar bäst när jag är sitter bakvänd på huk. Styr rytmen själv. Varning för kramp i låren :)

    Lite beroende på storlek på kuk gillar jag att också luta mig bakåt med mer än vridande rörelse. Men med lite kortare kuk så glider den lätt ut. Lätt hänt. Bara att hitta nya ställningar.

    Gillar att rida. Även mer vanlig ridställning.

  • Anonym (Måndagsfeeling)

    Jag gillar variation. Älskar att testa flera olika ställningar och tycker det är sexigt att rida. Då det jag som bestämmer takten ..Lite av en pirrande maktkänsla :)

  • Anonym (Måndagsfeeling)
    Anonym (20) skrev 2021-02-07 17:22:14 följande:

    Jag är lite som du, variation är viktigt. Men att bli riden är helt klart en favorit.

    Älskar reverse som du beskrev i ett inlägg ovan :)


    Vad är det med reverse som gör att du är så förtjust i det?

    För min egen del tycker jag kuken i den ställningen träffar min g-punkt till 100%

    Härliga orgasmer:)
  • Anonym (Måndagsfeeling)
    Anonym (20) skrev 2021-02-07 17:41:39 följande:

    Hmm bra fråga....dels tycker jag det är en sexig ställning och man kan dessutom komma åt att smeka lite här och där. Dels så är det jäkligt skönt...upplever att det oftast känns trängre i den ställningen.

    Sen om man träffar rätt på tjejen och hon njuter extra är ju det en riktigt härlig bonus :)


    Mm, det är helt klart en sjukt sexig ställning och är nog så att fittan blir nog något tightare också.
  • Anonym (Måndagsfeeling)
    Anonym (20) skrev 2021-02-07 17:51:33 följande:

    Det känns som det iaf. Får för mig att man kommer extra djupt också. Kan det stämma?


    Nu är jag ingen expert mer än på min egen fitta :)

    Men absolut, man kommer extra djupt in. Vet att många tjejer kan tycka det gör lite ont i vanlig ridställning när kuken stöter emot livmodertappen. Men med reverse så kommer du lite snett mot slidväggen. Tror det är därför det känns som extra tight och djup in.
  • Anonym (Måndagsfeeling)
    Anonym (20) skrev 2021-02-07 17:59:55 följande:

    Du verkar ändå ha rätt bra koll även om du inte är expert :)

    Tråkigt att så få få tjejer gillar eller klarar det. Har inte träffat på många tyvärr...


    Ja, verkligen. Förvånande tycker jag. När man pratar med tjejkompisarna så brukar nog iaf dom gilla det. Kanske kan ha med ålder och säkerhet i sin egen sexualitet och kropp. Bara en gissning;)
  • Anonym (Måndagsfeeling)
    Anonym (20) skrev 2021-02-07 18:15:22 följande:

    Kan vara så, men gissar att vi är ungefär samma ålder, och även tjejerna jag träffat...

    Har väl antagligen bara haft otur på den fronten. Får ansöka om medlemskap i ditt tjejgäng ;)


    Om vi är typ samma ålder är ditt nic är lite förvirrande:)

    Jag är 47

    Så fort Coronan är över är du välkommen som hedersgäst på nästa tjejmiddag:)
  • Anonym (Måndagsfeeling)
    Anonym (20) skrev 2021-02-07 18:24:23 följande:

    Haha mitt nick syftar inte på min ålder. Jag är 44 :)

    Jag är Coronasäker så finns ingen anledning till att vänta :)


    Haha:)Tänkte väl att det kanske inte är super vanligt med 20 åriga killar som hänger här.
  • Anonym (Måndagsfeeling)
    Anonym (20) skrev 2021-02-07 18:30:56 följande:

    Antagligen inte. Den sajten är för oss i våra bästa år:)

    Oavsett vilken ålder man har så bör man inte skriva det i sitt nick, det blir snabbt utdaterat :)

    När är nästa tjejmiddag då? ;)


    Inget bokat än... lovar att återkomma när datum är spikat :)

    Ja, det är en skön ålder när man kommit över 40

    Funderar på om vi pratat i nån annan tråd..misstänker att du är en man med många nicks:)
  • Anonym (Måndagsfeeling)
    Anonym (20) skrev 2021-02-07 20:56:17 följande:

    Ja visst är det en härlig ålder :)

    Är ganska säker på att vi inte har pratat tidigare, om inte du använder andra nick såklart?


    Ler, ville bara dubbelkolla. Kan väl kanske hända att jag använder andra nicks...:)
Svar på tråden Hur rider du?