• Anonym (Lillajag)

    Ni som fått missfall, hur länge blödde ni?

    Var och gjorde UL förra veckan och då konstaterades det att jag antagligen fått missfall eller skulle få då dom inte såg någonting på varken sticka eller UL. I fredags började jag blöda och fick jätte smärtsamma kramper. Lördagen kom alla blodklumpar men har haft blodklumpar och färskt blod sen dess. Så tre dagar. Jag blöder inte lite, mer än en vanlig mens och på en vanlig mens blöder jag ändå ganska mycket. Hur länge ska man ha ?mensvärk? och få klumpar? Så trött på att gå igenom det här. Nu när det är en pandemi vill dom helst att allt ska komma ut själv också, så jag slipper åka in igen. Vet inte vad jag ska göra.. vill bara att det ska vara över.

    Hur länge blödde ni? (Om ni fått MF såklart)

  • Svar på tråden Ni som fått missfall, hur länge blödde ni?
  • Anonym (123)

    Första gången fick jag ma I v 12 men fostret dog I v 9 då blödde jag I 3 veckor

    Andra gången ett mf I v 6 och blödde som en vanlig mens

  • Anonym (V6)

    Fick ett mf i v6, hade bara ont första dagen, som mensvärk, men blödde i 16 dagar.

    Hoppas det går bra för dig!

  • Anonym (4)

    M.f 1 v.11: 2,5 vecka
    M.f 2 v.6: några dagar mer än vanlig mens
    M.f 3 v.6-7: 4 veckor, det var tvillingar
    M.f 4 v.14: 7 veckor

  • Anonym (12345)

    Har haft två MA där jag fick tabletter och då har jag blött en vecka. Dag 8-9 kunde jag vara utan trosskydd när jag var hemma. Men så där riktigt blödande, som mens, hade jag ca 7 dagar.

Svar på tråden Ni som fått missfall, hur länge blödde ni?