• Garion

    Vänner

    Hej har bara egentligen en fundering. Min sambo har 2 vänner som är ett par och dom vill gärna träffa henne, dom bjuder aldrig med mig överhuvudtaget. Har absolut knga problem med att ha vänner på olika håll men dessa vill även ha med henne på nakenbad. Dom är även swingers och har sex med flera. Jag undrar varför dom vill ha med henne på nakenbad?

  • Svar på tråden Vänner
  • Garion
    Långbenopluto skrev 2021-03-25 10:18:31 följande:

    Varför undrar du det? Det är väldigt uppenbart i mina ögon...


    För jag undrar om jag tänker rätt eller bara är nojig
  • Garion
    Långbenopluto skrev 2021-03-25 11:01:33 följande:

    Du är inte nojjig!


    Föe jag tänker att dom vill ha sex med henne, hon har sagt nej till nakenbad med dom. Dock så kan hon träffa dom för hon förstår inte att dom vill det då hon inte tror hon är deras typ
  • Långbenopluto
    Garion skrev 2021-03-25 11:03:18 följande:
    Föe jag tänker att dom vill ha sex med henne, hon har sagt nej till nakenbad med dom. Dock så kan hon träffa dom för hon förstår inte att dom vill det då hon inte tror hon är deras typ
    Fast varför är du inte medbjuden? Klart som fan att är nojjig!
  • Garion
    Långbenopluto skrev 2021-03-25 11:28:05 följande:

    Fast varför är du inte medbjuden? Klart som fan att är nojjig!


    Ja det undrar jag också. Gillar inte att hon umgås med dom pga den känslan
  • Långbenopluto
    Garion skrev 2021-03-25 11:34:29 följande:
    Ja det undrar jag också. Gillar inte att hon umgås med dom pga den känslan
    Mitt råd är; lyssna på magkänslan.
  • Garion
    Långbenopluto skrev 2021-03-25 11:42:18 följande:

    Mitt råd är; lyssna på magkänslan.


    Ja det har jag gjort hitills. Även sagt att jag inte gillar att hom umgås med dom. Men dom frågar henne om dagar hon kan ses och då frågar hon om det är ok.
  • Garion
    Långbenopluto skrev 2021-03-25 11:42:18 följande:

    Mitt råd är; lyssna på magkänslan.


    Ja det har jag gjort hitills. Även sagt att jag inte gillar att hom umgås med dom. Men dom frågar henne om dagar hon kan ses och då frågar hon om det är ok.
  • Långbenopluto
    Garion skrev 2021-03-25 11:45:43 följande:
    Ja det har jag gjort hitills. Även sagt att jag inte gillar att hom umgås med dom. Men dom frågar henne om dagar hon kan ses och då frågar hon om det är ok.
    Då svarar du att det inte är ok.
  • Mortiscia80

    De vill ligga med henne och hoppas kunna locka henne på en nakenstrand där de visar upp sina kroppar. De är tyvärr inte så intresserade av dig, varken för sex eller vänskap.

  • Mortiscia80
    Garion skrev 2021-03-25 11:46:34 följande:
    Ja det har jag gjort hitills. Även sagt att jag inte gillar att hom umgås med dom. Men dom frågar henne om dagar hon kan ses och då frågar hon om det är ok.
    Det måste vara ok att umgås med dem som vanligt, men inte på en nakenstrand. 
  • Mortiscia80
    Mortiscia80 skrev 2021-03-25 13:10:42 följande:
    Det måste vara ok att umgås med dem som vanligt, men inte på en nakenstrand. 
    Nej, jag tar nog tillbaka det där. Det är inte helt ok att umgås med någon (iofs ett par här) som är intresserad sexuellt. Det blir en konstig "vänskap".
  • Garion
    Mortiscia80 skrev 2021-03-25 13:10:42 följande:

    Det måste vara ok att umgås med dem som vanligt, men inte på en nakenstrand. 


    Nja inte med tanke på vad dom är ute efter. Har inget emot vänskaper på egen hand men har inget för när det försöks med mer.
  • Garion
    Mortiscia80 skrev 2021-03-25 13:14:12 följande:

    Nej, jag tar nog tillbaka det där. Det är inte helt ok att umgås med någon (iofs ett par här) som är intresserad sexuellt. Det blir en konstig "vänskap".


    Exakt så jag känner med, nu har dom inte sagt att dom vill men jag tycker mig ha en känsla för att det är vad dom vill, varför annars hela tiden fråga om hon vill komma på vin och även bada nakenbad med dom. Vi har inte ett öppet förhållande, hade vi haft det så hade det varit en helt annan sak
  • Mortiscia80
    Garion skrev 2021-03-25 13:18:13 följande:
    Exakt så jag känner med, nu har dom inte sagt att dom vill men jag tycker mig ha en känsla för att det är vad dom vill, varför annars hela tiden fråga om hon vill komma på vin och även bada nakenbad med dom. Vi har inte ett öppet förhållande, hade vi haft det så hade det varit en helt annan sak
    Om hon tvekar kan du fråga hur hon skulle känna om det vore tvärtom, att ett par som är swingers etc vill ha med dig på nakenbad, kvällar med alkohol och annat.
  • Garion
    Mortiscia80 skrev 2021-03-25 14:57:17 följande:

    Om hon tvekar kan du fråga hur hon skulle känna om det vore tvärtom, att ett par som är swingers etc vill ha med dig på nakenbad, kvällar med alkohol och annat.


    Ja tror hon förstår.
Svar på tråden Vänner