Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

    Konstig mens efter missfall

    Har också haft MA:n och upplevde lite konstiga saker, speciellt efter det sista. Jag fick en konstig smärta när jag kissade typ, som att det värkte i livmodern. Eller brände gjorde det snarare! Pratade med bm men hon hade aaaaaldrig hört talas om det. Tack för det, det var hjälpsamt. Men iaf så gav det med sig efter ett tag! Tror jag hade lite spottings då och då också. Har för mig att precis som för dig så gick första mensen bra och sen blev det lite krångel. 

  • Anonym (T)
    Anonym (M) skrev 2021-05-08 18:17:11 följande:
    Jag upplever precis som du problem när jag kissar! Känns som att jag måste trycka för att få ut det och då gör det ont i livmodern!

    Okej! Det kanske tar ett tag innan det blir som vanligt igen! Väntar lite med att söka hjälp!
    Men då måste det ju vara en grej, liksom! Och inte nåt helt superovanligt som barnmorskan tyckte. :p Kan det vara att livmodern är lite tilltufsad? Den kanske fortfarande håller på att återgå till sin vanliga storlek? 

    Jag kom på nu att jag faktiskt köpte test för urinvägsinfektion då, men det var det inte. Hoppas det går över snabbt för dig med! Och hör med någon om du känner dig osäker, jag hade säkert bara otur med den jag fick prata med. :) 
Svar på tråden Konstig mens efter missfall