• Anonym (Förvånad)

    Hon ville att jag skulle spotta på hennes fitta

    Hade sex med en kvinna häromdagen. Jag låg på sida och hon lyfte upp benen och drog i min pung väldigt dominant, ingen fara med detta. Hon drog hela paketet mot sitt hål och förde in min lem i hålet

    Efter några minuter säger hon kom upp och spotta på min fitta... blev lite paff har aldrig varit med om det. Är det någon underkastelse-grej? Vi fortsatte köra på i missionär efter detta

  • Svar på tråden Hon ville att jag skulle spotta på hennes fitta
  • Anonym (LindaM)

    Hon försökte säkert att föra in hela paketet i sitt könsorgan

  • Anonym (R)

    Hon var ju så torr att hon behövde lite saliv där!

  • Anonym (L)

    Eller så var hon inte tillräckligt våt? Jag vet folk som brukar spotta för att använda det som glidmedel.

  • Anonym (L)
    Anonym (R) skrev 2021-05-16 22:04:49 följande:

    Hon var ju så torr att hon behövde lite saliv där!


    Exakt!
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (L) skrev 2021-05-16 22:06:17 följande:

    Eller så var hon inte tillräckligt våt? Jag vet folk som brukar spotta för att använda det som glidmedel.


    Nej alltså hon ville att jag skulle spotta på hennes fitta. Prickade fel först och hamnade lite ovan och sedan sa hon typ ?spotta på min billiga fitta?

    Den var inte torr alls. Gled in väldigt lätt
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (R) skrev 2021-05-16 22:04:49 följande:

    Hon var ju så torr att hon behövde lite saliv där!


    Torrt var det inte ! Jag körde utan kondom och ollonet var smort med glidmedel
  • Anonym (Hahahaha)

    Jaa..... spotta på fittan! Smaka på annars?

  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (Hahahaha) skrev 2021-05-16 22:10:21 följande:

    Jaa..... spotta på fittan! Smaka på annars?


    Frågan var om hon ville att jag skulle slicka ?
  • Anonym (Bestämd)

    Hon ville att du skulle spotta henne på fittan för att hon gillar det och blir kåt av det.

    Hur svårt kan det vara att göra det hon ber om?

  • Hotelliggaren
    Anonym (Bestämd) skrev 2021-05-20 10:47:19 följande:

    Hon ville att du skulle spotta henne på fittan för att hon gillar det och blir kåt av det.

    Hur svårt kan det vara att göra det hon ber om?


    Precis, hon var ute efter hårt o djuriskt sex och ville se o känna dig spotta på fittan. Lite för att snuska till det extra! Låter som en härlig o närvarande kvinna!
  • Anonym (Porris)

    Dom gör det i porr hela tiden, så hon tycker väl det är porrigt.

  • Anonym (1234)
    Anonym (Förvånad) skrev 2021-05-16 21:57:45 följande:

    Hade sex med en kvinna häromdagen. Jag låg på sida och hon lyfte upp benen och drog i min pung väldigt dominant, ingen fara med detta. Hon drog hela paketet mot sitt hål och förde in min lem i hålet

    Efter några minuter säger hon kom upp och spotta på min fitta... blev lite paff har aldrig varit med om det. Är det någon underkastelse-grej? Vi fortsatte köra på i missionär efter detta


    Vem har sagt att kvinnor inte oxå kan vara porrskadade Flört
Svar på tråden Hon ville att jag skulle spotta på hennes fitta