• Soltjej25

    När ha sex efter glad gubbe på CB ?

    Hejhej!

    Nu på morgonen fick jag fast glad gubbe på CB digital advanced.. mannen hade precis dragit till jobbet så blev inget sex och nu känner jag mig jättestressad ???? hinner man innan ägget släpper om man har sex vid 5 tiden ikväll ?

  • Svar på tråden När ha sex efter glad gubbe på CB ?
  • Anonym (Bobvious)

    Har du läst instruktionerna? Där finns all information. Men ja, ni hinner...........

  • Anonym (Bobvious)

    Tips inför framtiden, ha sex redan INNAN du får den fasta glada gubben, då slipper du känna dig stressad.

  • Soltjej25
    Anonym (Bobvious) skrev 2021-07-15 07:20:42 följande:

    Har du läst instruktionerna? Där finns all information. Men ja, ni hinner...........


    Har läst igenom alla instruktioner men kan inte hitta något om detta.
  • Soltjej25
    Anonym (Bobvious) skrev 2021-07-15 07:21:36 följande:

    Tips inför framtiden, ha sex redan INNAN du får den fasta glada gubben, då slipper du känna dig stressad.


    Vi hade sex både i måndags och i går morse, men jag vill hinna pricka in själva äl dagen.
  • Anonym (G)

    Glad gubbe får du 24-48 timmar före ägglossning. Så ja ni hinner

  • Anonym (Bobvious)
    Soltjej25 skrev 2021-07-15 07:25:11 följande:
    Vi hade sex både i måndags och i går morse, men jag vill hinna pricka in själva äl dagen.
    Det är marginell skillnad på att ha sex dagen innan ÄL eller på själva ÄL. Som jag redan sagt, ni hinner. Läs instruktionerna igen, jag har använt de där väldigt länge och det står väldigt tydligt hur de fungerar, dvs när ÄL kommer i förhållande till gubben.

    Spermier lever i upp till en vecka, ni hade sex igår morse, ni kan ha sex ikväll och du kommer att ha fullt av spermier för ägget att välja mellan när det släpps inom den närmaste tiden.
  • Soltjej25
    Anonym (Bobvious) skrev 2021-07-15 08:00:14 följande:

    Det är marginell skillnad på att ha sex dagen innan ÄL eller på själva ÄL. Som jag redan sagt, ni hinner. Läs instruktionerna igen, jag har använt de där väldigt länge och det står väldigt tydligt hur de fungerar, dvs när ÄL kommer i förhållande till gubben.

    Spermier lever i upp till en vecka, ni hade sex igår morse, ni kan ha sex ikväll och du kommer att ha fullt av spermier för ägget att välja mellan när det släpps inom den närmaste tiden.


    Tack så hemskt mycket för ditt svar! Jag har dyslexi och har svårt att läsa beskrivningar ordentligt så mycket möjligt att jag missat just vart det stod om när ägget släpper.
  • Anonym (Bobvious)
    Soltjej25 skrev 2021-07-15 08:07:44 följande:
    Tack så hemskt mycket för ditt svar! Jag har dyslexi och har svårt att läsa beskrivningar ordentligt så mycket möjligt att jag missat just vart det stod om när ägget släpper.
    Ja det förklarar nog saken! Men be då killen läsa istället. Det känns väldigt onödigt att du ska missa viktig information om det finns hjälp i närheten.
  • Soltjej25
    Anonym (Bobvious) skrev 2021-07-15 08:10:23 följande:

    Ja det förklarar nog saken! Men be då killen läsa istället. Det känns väldigt onödigt att du ska missa viktig information om det finns hjälp i närheten.


    Jag får be honom göra det! :)
Svar på tråden När ha sex efter glad gubbe på CB ?