• Nandez

    Idol 2021

    I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

  • Svar på tråden Idol 2021
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 21:26:34 följande:

    Återigen kom tårarna när Birkir sjöng......Men fattar inte vad han sa om sina två mammor och två pappor.....Följer inte media så fattar nada.


    Det la jag ingen energi på faktiskt. Men pappan var fin. Glad

    Jag tror att det står mellan Annika och Fredrik ikväll, dessvärre. Synd man måste vänta så länge bara... Mumbo Jumbo? Nej, jag tror jag somnar.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 21:31:03 följande:
    Det la jag ingen energi på faktiskt. Men pappan var fin. Glad

    Jag tror att det står mellan Annika och Fredrik ikväll, dessvärre. Synd man måste vänta så länge bara... Mumbo Jumbo? Nej, jag tror jag somnar.
    Jag känner samma att det står mellan dem två eftersom Lanas och Jac hade så fint alltihopa....bakgrund sången....Trist, men sant....Beror helt på hur folk röstar.....men, men vi får se.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 21:31:03 följande:
    Det la jag ingen energi på faktiskt. Men pappan var fin. Glad

    Jag tror att det står mellan Annika och Fredrik ikväll, dessvärre. Synd man måste vänta så länge bara... Mumbo Jumbo? Nej, jag tror jag somnar.
    Ja pappan var verkligen fin....Birkir är en fin människa och jag hoppas och önskar att han kommer att bli en stor stjärna en vacker dag.
  • Johannus

    Caspar gillade jag i början förra året, men sen blev han för självsäker och flängig så nä .......Men ok han sjunger nu i årets Idol så då har det väl gått bra för han.

  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 22:31:04 följande:

    Caspar gillade jag i början förra året, men sen blev han för självsäker och flängig så nä .......Men ok han sjunger nu i årets Idol så då har det väl gått bra för han.


    Caspar var jättebra ikväll, jag ska kolla på hans uppträdande igen. Så bra.

    Nu är jag rädd att det är adjöss för Fredrik... SÅ tråkigt om det blir så. Han valde en låt som betyder mycket för hans vän men den var nog för... jag vet inte vad jag ska säga, för att det skulle gå in hos dem/oss som röstar.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 22:48:25 följande:
    Nu spelar det ingen roll längre vem som vinner.
    Den bästa är borta ur tävlingen.
    Nu åkte Fredrik......Ok.....Nu finns bara BIRKIR vinner inte han då skulle jag vela säga nåt jag inte skriver här....Mutta aivan sama.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 22:51:22 följande:
    Nu åkte Fredrik......Ok.....Nu finns bara BIRKIR vinner inte han då skulle jag vela säga nåt jag inte skriver här....Mutta aivan sama.
    Finska antar jag? Kan väl tänka mig ungefär vad det betyder.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 22:54:20 följande:
    Finska antar jag? Kan väl tänka mig ungefär vad det betyder.
    Mutta aivan sama betyder ...Spelar ingen roll....

    Som jag sa tidigare så är det FÅ ungdomar som förstår sig på Country....Det flesta som röstar i Sverige är ungdomar/fjortisar........För Lana och Jac är det HELA släkten........
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-26 23:11:05 följande:
    Mutta aivan sama betyder ...Spelar ingen roll....

    Som jag sa tidigare så är det FÅ ungdomar som förstår sig på Country....Det flesta som röstar i Sverige är ungdomar/fjortisar........För Lana och Jac är det HELA släkten........
    Du har rätt i det du skriver om dem som röstar.
    Jag röstade för första gången... men det hjälpte inte.

    Annika vs Birkir hoppas jag på, och jag kommer inte sluta se. Glad
Svar på tråden Idol 2021