• Anonym (Iettannatliv)

    Du som inte lever med din stora kärlek/ ditt livs kärlek

    Varför?

  • Svar på tråden Du som inte lever med din stora kärlek/ ditt livs kärlek
  • Anonym (Me and myself)

    Han valde nån annan, så det var inte menat. Kanske en större kärlek dyker upp.

  • Anonym (Fri singel)

    För att jag inte har träffat honom och troglitvis kommer aldrig att göra detta.

  • Anonym (Olycklig)

    Han gjorde oförlåtliga grejer. Vi var tillsammans i massa år. Varit slut i över 1 år nu. Jag träffade en ny som visade sig också vara en idiot. Kommer jag någonsin hitta någon som inte kommer såra mig och älska mig för den jag är?

  • Anonym (cried the raven)

    Jag visste redan i tonåren att han var min stora kärlek och jag visste också att det aldrig kommer bli vi. Han är min bästa vän men han får för sig att springa efter tjejer stup i kvarten. Han skulle aldrig titta efter en kille som mig.

  • Anonym (Sorg)

    För att han inte känner detsamma för mig.
    Det är långt ifrån alla som har lyckan att leva med sitt livs kärlek.

  • Wais89

    För att vi är på olika platser i livet och har olika behov som inte är förenliga med varandra.

  • Anonym (Pärlan 70)

    Hon kom och försvann som en stormvind, min ljuvliga älskade skatt som bara försvann i havet igen, din pärla är kvar och är vilse . Allt va Så rätt, men så fel allt kan gå . Vi människor är svåra ibland , å gör det än värre . Skatten min, saknar dig

  • Anonym (F)

    För att han är svår att förstå sig på och vara med, misstänker att han har högfungerande autism. Det är möjligt att jag också har det så det händer inte så mycket ha ha.

    Samtidigt har jag aldrig känt en sådan stark koppling till någon annan man och vår kontakt ebbar inte ut utan fortsätter år efter år (vi bor i olika delar av landet). Jag har haft andra relationer men det är alltid hans mess som får hjärtat att slå några extra slag.

    Jag tror faktiskt att jag aldrig kommer att känna så för någon annan man.

  • Anonym (Anonym)

    Kalla mig oromantisk, men jag tror inte det finns EN stor kärlek bara, men personen jag har känslor för nu besvarar inte dessa och även om hen gjort det så hade det inte funkat.

  • Anonym (AF)

    Hon lämnade mig efter 1,5 år. Jag kan förstå varför hon gjorde det. Men jag kommer aldrig glömma henne.

  • Anonym (Camilla)

    Han dog. Min stora kärlek blev svårt sjuk och hans liv gick inte att rädda.

    Nu är det bara en sorgsen färd mot egen död.

  • Anonym (....)
    Anonym (Ensam) skrev 2021-12-15 19:51:02 följande:

    För han är gift med någon annan


    Samma här. Men jag hoppas det blir vi framöver...
  • Anonym (AbraKadabra)

    Hon är lyckligt gift och sannolikheten att månen trillar ner är större än att hon skiljer sig i framtiden.

Svar på tråden Du som inte lever med din stora kärlek/ ditt livs kärlek