• sune889

    Välutrustad och fundersam

    Hejsan jag är man på 30+ med 23+cm lång kuk.  
    Och nu undrar jag vilken ställning som är skönast för er kvinnor?
    Det får inte finns möjlighet att råka göra någon illa. Som vilket ibland händer när den är för stor.
    Tackar så hjärtligt för era svar på förhand.

  • Svar på tråden Välutrustad och fundersam
  • Anonym (ööö)
    sune889 skrev 2022-03-09 07:36:59 följande:
    Välutrustad och fundersam

    Hejsan jag är man på 30+ med 23+cm lång kuk.  
    Och nu undrar jag vilken ställning som är skönast för er kvinnor?
    Det får inte finns möjlighet att råka göra någon illa. Som vilket ibland händer när den är för stor.
    Tackar så hjärtligt för era svar på förhand.


    Finns lika många svar som det finns kvinnor eftersom vi är individer och gillar olika. Du får helt enkelt kommunicera med den som du ska ha sex med. 
  • sune889
    Anonym (ööö) skrev 2022-03-09 07:49:45 följande:
    Finns lika många svar som det finns kvinnor eftersom vi är individer och gillar olika. Du får helt enkelt kommunicera med den som du ska ha sex med.
    Jo kommunikation är a och o inte bara i sängen.  De gäller vad man än skall göra tillsammans med andra individer är kommunikationen viktigast.

    Så du menar de inte finns någon generell teknik för ändamålet ?


  • Anonym (Skeptisk)

    Tramspelle. Alla fattar att du är/har varken eller. 

  • Anna75g

    Precis som föregående skrivit så är ju kommunikation a och o. Min sambo är till och med större än dig. Hade han inte kommunicerat och varit lyhörd hade det inte funkat. Sen måste man inte alltid ha penetrationssex. Krävs lite mer när penisen är stor. Men om du vill ha exakta ställningar så har jag lättast att ta emot mer av honom i missionären. Doggy skall du undvika. Eller vara väldigt försiktig.

  • Anonym (25)
    Anna75g skrev 2022-03-10 21:50:36 följande:

    Precis som föregående skrivit så är ju kommunikation a och o. Min sambo är till och med större än dig. Hade han inte kommunicerat och varit lyhörd hade det inte funkat. Sen måste man inte alltid ha penetrationssex. Krävs lite mer när penisen är stor. Men om du vill ha exakta ställningar så har jag lättast att ta emot mer av honom i missionären. Doggy skall du undvika. Eller vara väldigt försiktig.


    Kan vara ett srort problem - stooort.
    När tjejen känner utanpå, tar fram den och får se hur stor den verkligen är.
    Har träffat en del som kallat sig "Zise-quens" som backat också.
    Tror mitt ollon är föör stort och min kuk för grov. Kvinnor har kanske problem med det?
  • sune889
    Anna75g skrev 2022-03-10 21:50:36 följande:

    Precis som föregående skrivit så är ju kommunikation a och o. Min sambo är till och med större än dig. Hade han inte kommunicerat och varit lyhörd hade det inte funkat. Sen måste man inte alltid ha penetrationssex. Krävs lite mer när penisen är stor. Men om du vill ha exakta ställningar så har jag lättast att ta emot mer av honom i missionären. Doggy skall du undvika. Eller vara väldigt försiktig.


    Ja brukar sällan ha in hela kuken när jag penetrerar. Djupast kommer man med missionären. Men älskar att slicka och se på när tjejen smeker sig själv +en lite mindre dildo hon får leka med. Försiktighet också väldigt viktigt.
Svar på tråden Välutrustad och fundersam