• BjörnD

    Undersökning om leksaker

    Hej alla!

    Mitt namn är Björn och jag studerar till ingenjör på Mälardalens universitet. Som en del av en kurs i produktutveckling ska jag ta fram olika koncept till leksaker. För att få bättre koncept utför jag nu en marknadsundersökning i from av nedanstående enkät. Skulle vara tacksam om ni kunde svara på den.

    docs.google.com/forms/d/1CG1R1r12GHst34oFqspz-RHWAE22fm1PiM4t7jwFD0g/edit

    Enkäten är helt anonym och informationen kommer användas till en rapport och presentation.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-04-17 13:43
    Verkar som länken är fel och det går varken att ta bort tråden eller redigera den. Här är den korrekta i alla fall.
    docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdDc_TEhTDi5n169-kGQTQe2Bli-dVa67gsjmGdxqhy-TXcRA/viewform

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-04-19 18:31
    Frågorna är ej anpassade för de som har flera barn, men om man har det och inte orkar fylla i enkäten flera gånger är det bara att använda frågorna där man kan skriva svaren. Man kan t.ex skippa de två första alternativfrågorna om ålder och kön och skriva dem för varje barn under tredje frågan istället.

  • Svar på tråden Undersökning om leksaker
  • BjörnD

    Om man har några funderingar över enkäten eller vill dela med sig av tankar som det inte finns frågor till i den, så kan man såklart skriva sånt här i tråden.

  • fjanten

    Många har ju fler än ett barn, vore ju bra om man kunde fylla i ÅLDRAR och de olika könen barnen har.

  • BjörnD
    fjanten skrev 2022-04-18 15:03:58 följande:

    Många har ju fler än ett barn, vore ju bra om man kunde fylla i ÅLDRAR och de olika könen barnen har.


    Tack för tipset. Tänkte lite på det innan men det fanns inte någon snyggt sätt att få till det i google forms. Hade velat att vissa frågor som dyker upp ändrades beroende på vad man svarade på tidigare frågor, t.ex att enkäten började med en fråga om antalet barn och om man klickade på 3 så skulle man sen få en ålders och en könsfråga för 3 olika barn. Nästa gång kommer jag antingen ha fler textfrågor istället för alternativfrågor, eller så testar jag ett annat program.
Svar på tråden Undersökning om leksaker