Inlägg från: Anonym (Teddy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Teddy)

    Otrogen då sexlust inte finns

    Det finns flera sätt att ha sex på förutom penetrerande. Nej, din bror gör fel. Hans fru vill inte att han har någon annan. Vad hindrar honom från att utforska sexlivet med frun? Det är antagligen alldeles för jobbigt för honom, antingen pga att han inte har någon vidare fantasi eller talang i sängen och därför inte kan utvidga sexlivet bortanför penetration. Eller så är han en lat j-vel som inte orkar lära sig nya grepp i sängen. Ett sista alternativ är att han är en egoist som tycker "my way or the highway", han har ingen lust att engagera sig i annan sex utan vill endast ha det som det alltid har varit.

  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Anonym88) skrev 2022-05-03 19:11:56 följande:
    Jag har ju också förstått att han rent sexuellt tycker väldigt mycket om sin älskarinna. Jag tror tyvärr hans otrohet gått över från att ha varit p g a hans saknad av sex till att också bero på att han nu uppskattar sex extra mycket just med denna kvinna han har vid sidan om. Jag sitter i dilemmat vad jag ska göra? Berätta för min brors fru och förstöra min brors och hennes liv? 
    Din bror har försatt dig i ett tråkigt dilemma. Varför har han berättat detta för dig? Dåligt samvete, behöver lätta sitt hjärta? Alla dessa skäl är egoistiska, han tar inte fullt ansvar för situationen han har satt sig själv, sin familj och dig i. Du får ursäkta, men din bror verkar inte särskilt sympatisk och tänker bara på sig själv.
    Har dom barn? Huruvida du ska berätta eller i är hugget i sten, det finns inget rätt eller fel, endast en omöjlig situation. Du har blivit tvingad att ta ansvar i situationen vare sig du vill eller ej. Tror du frun skulle vilja veta? Och, om de har barn så är det ju en faktor att beräkna också. 
Svar på tråden Otrogen då sexlust inte finns