• Trollet345

    Varför har fortfarande så många både män och kvinnor mot äkta blondiner?

    Varför är det sådan fortfarande att det finns människor som anser blondiner vara både mindre intelligenta och att blondiner vill ha sex med allt och alla. 
    Det stämmer ju inte med verkligheten. 
    Det finns ca 2 % äkta blondiner i hela världen!  Så det är klart många fler mörkhåriga som är både otrogna och inte har lika mycket huvud. (Finns självklart många trogna och smarta, handlar inte om nåt hat mot mörkhåriga)
    Jag har självklart både vänner och familj och kollegor med alla slags hårfärg inklusive de som inte har nåt hår alls. Både svenskar och vänner med invandrarbakgrund.

    Ställer frågan då jag är genuint intresserad av varför myten om blondiner fortfarande lever? 

    Äkta blondin

  • Svar på tråden Varför har fortfarande så många både män och kvinnor mot äkta blondiner?
  • Kockobello

    Fan hittar du dom människorna? Aldrig stött på. 

  • Anonym (Oi)

    Har aldrig hört talas om att det finns folk som faktiskt tycker eller tror så.
    Blondinskämt finns ja, men det är ju som ordet säger skämt.

  • Anonym (Nä?)

    Alltså, va... vad har du fått det här ifrån?!

  • Anonym (De finns)

    Det är inavlade småortsfolk med låg iq. Min f.d. svärfar är en av dessa personer. En man på 60 år som scrollar bilder på Facebook och säger "öhöhöhö kolla tuttarna på denna bruden öhöhöhöhö". Han tror att alla söta blondiner är korkade. Glad och tacksam att jag inte avlade vidare på de generna. 

Svar på tråden Varför har fortfarande så många både män och kvinnor mot äkta blondiner?