• Jason13

    Svagt positivt graviditetstest efter BIM?

    som rubriken säger så hade jag enligt app (Natural Cycles) & fara från mina tidigare cyklar att jag skulle fått min mens nu i måndags den 27/6 alltså 6 dagar sedan. Dock är jag osäker för efter missfall i mars så blev jag besatt av allt med temp, symtom osv att göra så jag valde att lägga tempen åt sidan denna månaden. Däremot tog jag ett test i tisdags som visade EXTREMT Svagt streck, nästan så det inte syns samt 2 negativa från RFSU. Tog nytt i fredags som var aningen starkare men fortfarande väldigt svaga och ett idag (söndag) som var likadant. Så antingen hade jag senare ägglossning och mensen är senare beräknad. Eller så är det fortfarande väldigt tidigt. 

    min fråga är om någon varit med om liknande? att ni fått så svaga först och sen visat sig vara gravida eller om det är så kallade ?spökstreck?. ska givetvis göra nytt någon gång senare nästa vecka för att låta hcg öka eller att mensen kommer, är mest nyfiken och försöker stilla mina tankar ????????

    i bilderna kan ni se första testet från i tisdag och det jag tog idag 5 dagar senare. 

  • Svar på tråden Svagt positivt graviditetstest efter BIM?
  • emphz

    Rfsu tog lång tid för mig att sig starkt på, använde babyplan och digitalt samtidigt ocu fick tydligt plus. är idag i v22!

  • Jason13
    emphz skrev 2022-07-03 18:02:37 följande:

    Rfsu tog lång tid för mig att sig starkt på, använde babyplan och digitalt samtidigt ocu fick tydligt plus. är idag i v22!


    åh tack! Vet du på ett ungefär vilken vecka du testade med rfsu? & när det började övergå till tydligare streck????? 
  • Jason13

    Tog ett test från apoteketS och fick ett väldigt tydligt positivt svar :) & behövde inte ens använda morgonurin! 

Svar på tråden Svagt positivt graviditetstest efter BIM?