• Anonym (Otippat)

    Har er partner gjort något otippat?

    Har eran partner överraskat er med något snuskigt ni inte var beredd på? Förra året satt jag och min tjej ute och solade. Helt plötsligt tog hon fram en porrtidning (vet inte vart hon fick tag i den) och började runka min kuk. Hela vägen. Det är det mest otippade och snuskigaste jag varit med om. Ingen såg oss för vi var på en plats med begränsad insyn och inget folk i närheten. 

  • Svar på tråden Har er partner gjort något otippat?
  • EnAnonumius

    Hoppas att du belönade din tjej med en rejält slick och sedan ett långt skönt knull efter den gesten.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Otippat)
    EnAnonumius skrev 2022-07-04 14:26:42 följande:

    Hoppas att du belönade din tjej med en rejält slick och sedan ett långt skönt knull efter den gesten.


    Självklart! Det gör jag ofta.
  • Anonym (Otippat)
    Anonym (Otippat) skrev 2022-07-04 14:42:46 följande:
    Självklart! Det gör jag ofta.
    Eller långt knull vet jag inte. 7 minuter kanske  
  • Anonym (Hmm)

    Hade en tjej som fingrade i röven och tyckte jag skulle komma i hennes ansikte ... slaknade ju rätt rejält kan man säga ...
    Och detta var ju rätt efter en första påsättning .. nä tack!

  • Anonym (ja)

    För det första måste jag verkligen säga att vissa i denna tråden är så otroligt äckliga troll.

    Men för att återgå till ämnet. Fick en härlig överraskning av min fru när jag stod och torkade mig efter en dusch. Då kom hon in ställde sig på knä och började suga av mig bara sådär.

    Inga ord eller någonting bara ner på knä och började. :)

    Så det var en härlig överraskning.

  • Anonym (sprutet)

    Efter 10 års äktenskap och träffades 10 år innan dess lät min fru mig komma i hennes mun.

  • Anonym (Otippat)
    Anonym (ja) skrev 2022-07-05 08:43:36 följande:

    För det första måste jag verkligen säga att vissa i denna tråden är så otroligt äckliga troll.

    Men för att återgå till ämnet. Fick en härlig överraskning av min fru när jag stod och torkade mig efter en dusch. Då kom hon in ställde sig på knä och började suga av mig bara sådär.

    Inga ord eller någonting bara ner på knä och började. :)

    Så det var en härlig överraskning.


    Bara att ignorera idioterna :). Vad underbart det lät! 
  • Anonym (JP)
    Anonym (Otippat) skrev 2022-07-04 14:43:43 följande:
    Eller långt knull vet jag inte. 7 minuter kanske  
    Älskar ärligheten här. 
    Anonym (ja) skrev 2022-07-05 08:43:36 följande:

    För det första måste jag verkligen säga att vissa i denna tråden är så otroligt äckliga troll.

    Men för att återgå till ämnet. Fick en härlig överraskning av min fru när jag stod och torkade mig efter en dusch. Då kom hon in ställde sig på knä och började suga av mig bara sådär.

    Inga ord eller någonting bara ner på knä och började. :)

    Så det var en härlig överraskning.


    Det där lät underbart. Precis sådär hade jag velat göra med min man. 
  • Anonym (Otippat)
    Anonym (JP) skrev 2022-07-05 10:53:40 följande:
    Älskar ärligheten här. 
    Anonym (ja) skrev 2022-07-05 08:43:36 följande:

    För det första måste jag verkligen säga att vissa i denna tråden är så otroligt äckliga troll.

    Men för att återgå till ämnet. Fick en härlig överraskning av min fru när jag stod och torkade mig efter en dusch. Då kom hon in ställde sig på knä och började suga av mig bara sådär.

    Inga ord eller någonting bara ner på knä och började. :)

    Så det var en härlig överraskning.


    Det där lät underbart. Precis sådär hade jag velat göra med min man. 
    Haha varför ljuga om något anonymt på ett forum? 7 minuter tycker jag är rätt bra ändå vad hindrar dig från att göra så på din man? 
Svar på tråden Har er partner gjort något otippat?