• Hunnimo

    Postitivt?!

    Hej! Jag testade med ett "Clearblue Ultratidigt" imorse (4 dagar före beräknad mens) och fick detta.. är detta positivt?!

  • Svar på tråden Postitivt?!
  • Anonym (Förvirrad)

    Ja det ska väl räcka med ett streck, eller? Ska det vara ett plus för positivt? Ser inget plus iaf.

  • Hunnimo

    Hej! Nej på just detta test ska det vara två streck om det är positivt. Men blev osäker när det var så svagt och lite "flytande" upptill.

  • Anonym (Förvirrad)

    Just när det gäller graviditet så tar jag hellre vanliga hederliga stickor, då vet man att minsta utslag gäller :)

  • Anonym (Förvirrad)
    Hunnimo skrev 2022-11-07 19:56:13 följande:

    Detta är också en sticka? Eller tänker jag fel nu?


    Njao alltså den är ju digital. Jag menar vanliga stickor liksom :)
  • Anonym (Hej)
    Hunnimo skrev 2022-11-07 19:56:13 följande:

    Detta är också en sticka? Eller tänker jag fel nu?


    Det där är en stav, men tror hon menar de som inte är "testa tidigt" och därmed känsliga för lägre nivåer av graviditetshormon.

    Men du, jag tror att det bara ska vara ett streck i stora rutan när det är positivt. Kontrollstrecket är ju i den lilla rutan. Alltså för clearblue "ultratidigt" ju?
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Hej) skrev 2022-11-07 20:06:13 följande:
    Det där är en stav, men tror hon menar de som inte är "testa tidigt" och därmed känsliga för lägre nivåer av graviditetshormon.

    Men du, jag tror att det bara ska vara ett streck i stora rutan när det är positivt. Kontrollstrecket är ju i den lilla rutan. Alltså för clearblue "ultratidigt" ju?
    Nej jag menar helt vanliga stickor som inte är digitala alls eller som har ett sånt där hölje som ts bild visar. Helt vanliga stickor liksom.
  • Anonym (Hej)
    Hunnimo skrev 2022-11-07 18:42:15 följande:

    Hej! Nej på just detta test ska det vara två streck om det är positivt. Men blev osäker när det var så svagt och lite "flytande" upptill.


    Jaha du kanske menar sammanlagt 2 streck? För du har ju ett tydligt streck i den stora rutan. Spelar ingen roll att det är lite utsuddat, det är inte särskilt svagt heller!
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-11-07 20:08:21 följande:
    Nej jag menar helt vanliga stickor som inte är digitala alls eller som har ett sånt där hölje som ts bild visar. Helt vanliga stickor liksom.
    Okej! De digitala har batteri och text, detta är en stav, hehe. Men jag förstår vilka du menar, de där billiga, smala stickorna? De har jag också använt, de mest tillförlitliga tycker jag. Men principen är ju densamma
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Hej) skrev 2022-11-07 20:10:51 följande:
    Okej! De digitala har batteri och text, detta är en stav, hehe. Men jag förstår vilka du menar, de där billiga, smala stickorna? De har jag också använt, de mest tillförlitliga tycker jag. Men principen är ju densamma
    Ja precis :) De tycker jag är absolut tydligast.
  • Hunnimo
    Anonym (Hej) skrev 2022-11-07 20:08:59 följande:
    Jaha du kanske menar sammanlagt 2 streck? För du har ju ett tydligt streck i den stora rutan. Spelar ingen roll att det är lite utsuddat, det är inte särskilt svagt heller!
    Hej! Ja precis jag menar två streck sammanlagt.
    Sorry om jag var lite otydlig.
    Jag tolkade det först som positivt men blev sen lite osäker..
  • Anonym (Förvirrad)
    Hunnimo skrev 2022-11-08 08:16:14 följande:

    Tog ett digital nu imorse!


    Härligt, grattis!! :D
Svar på tråden Postitivt?!