• Falken67

    Är dildo bättre än sex?

    Har kommit på att min fru använder en dildo i smyg som jag köpt för att hotta upp sexlivet. Upptäckte att hon använde den i duschen och frågade då om den var bra. Hon svarade att det var bättre med sex och att det inte var hennes grej. Jag köpte det för hon har alltid varit lite avvaktande kring leksaker. Nu har jag upptäckt att hon använder den i smyg för jag har hittat den i en låda och ej rengjord vid flera tillfällen. Denna vecka två gånger. Med mig har hon haft mindre och mindre sex. Hon får alltid orgasm när vi har sex. Jag gjorde en ful grej och köpte en spionkamera för att se vad hon gjorde Och gömde i sovrummet. Hon ylade och stönade för fullt och fick djupa orgasmer. Nu känner jag mig helt värdelös och vet inte hur jag ska hantera detta. Jag har lust att kasta bort dildon. Vad hade ni gjort i min situation?

  • Svar på tråden Är dildo bättre än sex?
  • Anonym (…)

    Jag kan väl förstå att hon ligger där och stönar och åmar sig, kan ju bara bero på att du har microkuk. Bäst att du vänjer dig för snart vill hon ha monsterkukar och då är det inte läge för dej att börja grina 🤓

  • Anonym (3barnsfarsan)

    Det där med spionkameran var riktigt illa.
    Sjukt gjort! Du hade ju fått bevisen innan när du kom henne samt att du hittade dildon använd och ej tvättad. Du passerade tyvärr friskhetsgränsen med råge när du köpte en spionkamera.
    Jag har upptäckt min sambos onanivanor vid flertalet tillfällen, både genom otvättade sexleksaker och orensad webhistorik.
    Personligen gör det mig bara glad, glad och kåt över att hon tar hand om sin sexualitet. 
    Vänd dig till dig själv, har du aldrig dippar i sexlusten där du hellre drar en runk en att knulla? Det händer mig och min sambo ibland. Småbarn, jobb och allmänna livet kommer mellan.
    Har du problem med att hon har minskad sexlust så har du i min värld 3 alternativ.

    1. Prata med henne, säg som du känner och fråga vad ni kan göra för att återgå till det ni önskar av en normal vardag med allt det innebär.
    2. Ansträng dig för att få henne intresserad av dig igen. Träna, ta hand dig själv, fixa till dig, bjud henne på restaurang och ha dejtkvällar.
    3. Lämna henne.

    Ett råd är också att kasta din jävla kamera och prata med en psykolog, det är inte normalt att smygfilma sin partner, aldrig oavsett. Lita på henne och respektera henne, eller lämna henne, för hennes skull!

  • Anonym (Inte okej)

    Inte okej med spionkamera. Det är troligtvis brottsligt och ett jävla intrång i hennes privatliv. Prata med henne, släng kameran och ta omedelbart bort allt som spelats in. Fråga dig sedan varför det gör dig så osäker. En dildo är garanterat bättre på en del saker.

  • Anonym (Ratzeputz)

    Ja det hade sannerligen blivit instant separation om man kom på sin karl med smygfilmande.

    Det hade jag aldrig förlåtit, eftersom jag hade varit 100% övertygad om att karlfan tänkte lägga det på nätet på nåt sjukt vis och man kränker inte mig ostraffat. Jag hade inte rekommenderat honom att sova under samma tak nånsin mer för då hade jag limmat igen hans förhud med Loctite.

    Skit du i hennes sexliv med sig själv, fimpa kameran innan hon kommer på den och fimpar dig, och försök jobba på er kommunikation istället.

  • Anonym (A)
    Anonym (3barnsfarsan) skrev 2022-12-08 20:28:44 följande:
    Det där med spionkameran var riktigt illa.
    Sjukt gjort! Du hade ju fått bevisen innan när du kom henne samt att du hittade dildon använd och ej tvättad. Du passerade tyvärr friskhetsgränsen med råge när du köpte en spionkamera.
    Jag har upptäckt min sambos onanivanor vid flertalet tillfällen, både genom otvättade sexleksaker och orensad webhistorik.
    Personligen gör det mig bara glad, glad och kåt över att hon tar hand om sin sexualitet. 
    Vänd dig till dig själv, har du aldrig dippar i sexlusten där du hellre drar en runk en att knulla? Det händer mig och min sambo ibland. Småbarn, jobb och allmänna livet kommer mellan.
    Har du problem med att hon har minskad sexlust så har du i min värld 3 alternativ.

    1. Prata med henne, säg som du känner och fråga vad ni kan göra för att återgå till det ni önskar av en normal vardag med allt det innebär.
    2. Ansträng dig för att få henne intresserad av dig igen. Träna, ta hand dig själv, fixa till dig, bjud henne på restaurang och ha dejtkvällar.
    3. Lämna henne.

    Ett råd är också att kasta din jävla kamera och prata med en psykolog, det är inte normalt att smygfilma sin partner, aldrig oavsett. Lita på henne och respektera henne, eller lämna henne, för hennes skull!
    +1
  • Anonym (Y)

    Har hon den för att kompensera för liten kuk har hon med all sannolikhet en älskare också. Kameran är int ok men du borde försöka hitta på ett sätt att avslöja henne med älskaren.

  • Falken67

    Jag erkänner att det var idiotiskt med kameran och kommer inte använda den mer. Jag konfronterade henne ikväll om dildon och att jag känner mig rätt värdelös i jämförelse. Hon ljög och sa att det var fortfarande inte hennes grej. Jag sa att den var ju för oss tillsammans och inte bara henne. Hade hon inte varit så sval mot mig så hade jag tyckt det varit kul men nu är det ju inte så. Hon skulle slänga den sa hon men det är inte nödvänd sa jag om hon gillar den. Nu blir det som sagt svårt att ha ett sexliv en tid framåt. Skitjobbigt!

  • Anonym (Y)
    Falken67 skrev 2022-12-08 21:53:59 följande:

    Jag erkänner att det var idiotiskt med kameran och kommer inte använda den mer. Jag konfronterade henne ikväll om dildon och att jag känner mig rätt värdelös i jämförelse. Hon ljög och sa att det var fortfarande inte hennes grej. Jag sa att den var ju för oss tillsammans och inte bara henne. Hade hon inte varit så sval mot mig så hade jag tyckt det varit kul men nu är det ju inte så. Hon skulle slänga den sa hon men det är inte nödvänd sa jag om hon gillar den. Nu blir det som sagt svårt att ha ett sexliv en tid framåt. Skitjobbigt!


    Ytterliggare tecken på att hon har en annan.
  • Anonym (Surpuppa)

    det är väl bra att hon är sexuell och leker med sig själv.. det visar ju på att hon har lust.


    Det du nu reagerar på är att hon just har lust men vöker att inte dela den med dig. Kanske dags och fråga sig varför hon inte vill ligga med dig (med eller utan dildo)? kanske har hon tröttnat på sextjat, kanske hon är  missnöjd med delar av ert sexliv, kanske hon slutat älska dig? 


    nej en dildo är absolut inte bättre än sex, men den kan vara bättre och mer effektiv på att leverera en orgasm och den är varken tjatig eller skammar mig de gångerna jag vill ha en snabb lösning på kåtheten osv


     att filma henne i smyg är INTE ok, hur sotis du än är på att hon leker med sig själv och inte dig.

  • Anonym (Mini)

    Att spionfilma var hemskt illa.
    Men för att svara på frågan tror jag det kan vara bättre ibland med dildo el vad man nu gillar för man behöver inte tänka på ngn partner.
    Utan kan släppa loss på ett friare sätt. Iaf vissa människor. 
    Om hon prioriterar sexleksaken före gemensamt sexliv så får du prata med henne om dina känslor. Men att det är likvärdigt får man nog stå ut med. El tom bättre. El annorlunda iaf. 
    Särskilt i perioder. Precis som 3BARNSFARSAN skriver så vettigt redan.

Svar på tråden Är dildo bättre än sex?