Inlägg från: Anonym (Man 45) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 45)

    Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?

    Hejsan,


    Jag är en gift man runt 45 år som blivit helt fixerad att se min fru med andra män. 

    Det har gott så långt att när jag kollar på porr så söker jag bara på Hotwife eller Cockold. Ju mer realistisk porren är och ju mer kvinnan liknar min fru, ju hårdare blir jag och sprutar som en 20 åring. 

    Jag har diskuterat detta med min fru och efter många frågor så har hon accepterat min fantasi. Detta känns så befriande och det är något vi ibland använder till förspel eller under sex. Alltså vi rollspelare lite. Dock har vi inte kommit så mycket längre men kanske något som kan bli verklighet inom något år. 

    Jag har läst många trådar här på FL om just Hotwife och Cockold och svarat I flera trådar. 


    I min fantasi så ligger min fru med en ung vältränad kille, gärna med större organ än mig. Han får henne till flera orgasmer och kommer i eller på henne. Jag är inte deltagande utan ser på. Helst på ett hotellrum. När han gott hem så har jag ohämmat sex med min partner resten av natten. 

    Men realistiskt så kanske verkligheten är långt ifrån fantasin. 


    Så nu till min fråga, ni som tagit steget ut, hur var det första gången? Blev det mer sen? Blev du svartsjuk eller kåt, eller båda? Skulle du göra det igen? Glad


    Kul om både både män och kvinnor svarar. 


    (Om för er som inte delar denna fantasi, vänligen skrolla vidare.) 

  • Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (Förstörde.) skrev 2023-01-06 18:32:39 följande:

    Vi hade också samma fantasi, jag och min man.
    Så sagt och gjort, vi hittade en snygg något yngre man. Vi hade satt upp regler och gränser osv gemensamt jag och min man. Efteråt så kände min man inte alls sig manlig, tyckte att jag hade njutit mer med den andra mannen än vad jag gjorde med honom. 
    Varje gång vi skulle ha sex efter detta så slaknade han.
    Eftersom ingen av oss kan leva utan sex så har vi just nu flyttat isär och försöker att jobba på vår relation som särbos istället.


    Vad synd att det slutade så! 


    Vem av er vad det som först tog upp frågan? Just nu känner jag lite att eftersom det är min fantasi så är det mitt problem om jag blir mer svartsjuk än kåt. 


     

  • Anonym (Man 45)
    Anonym (Z) skrev 2023-01-06 22:57:15 följande:

    Jag och tjejen  hade hittat en kille på BC efter mycket snack med honom så körde jag iväg min flickvän hem till honom, när jag kom hem fick jag lite snaps när hon suger av killen , runkade 4-5 gånger åt samma bild , fick fortsättningen under kvällen. Hämtade hem min älskling nyknullad och vi pratade hela vägen hem om den häftiga upplevelsen


    Det låter ju riktigt hett!!

    Kommer det blir mer träffat med mannen? Hade ni sex sen när ni kom hem? Jag har läst att sexet efter ska vara ett av dom bästa!! 
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (Man snart 42) skrev 2023-01-06 22:30:51 följande:
    Så känner jag med, det får inte bli ett problem utan det måste jag komma över om det skulle komma konstiga tankar efter en sån träff. 

    Jag har också läst av en erfaren man att det fanns saker som man var tvungen att accepter.

    En av dom var att man kommer att se sin fru/flickvän ha större/starkare orgasmer än vad man själv kan ge henne. 


    Men jag tror dock det har mycket att göra med just spänningen för henne. Klart hon blir kåt av att göra det förbjudna. 

    Så tanken är skrämmande, men också så himla lockande! Inget för mig kåtare av att se min fru njuta! 

  • Anonym (Man 45)
    NorraNorra skrev 2023-01-07 22:49:40 följande:

    Hej,
    Det du beskriver, så kände jag. Det var min största fantasi, min flickvän med en annan. Förklarade det för min fru, som vid den tidpunkten var min flickvän, och hon accepterade det. Och gick igång på det under förspel, pratade ofta om det. Sedan hände det två ggr, i verkliga livet. Vi var du inte gifta ännu. Sedan kom barn, och det lades på is. Nu är barnen stora, eller större iallafall. 


    Sedan tre år har vi letat efter älskare till henne, och för typ två år sedan träffade hon en yngre kille. Nu har hon en tjugo år yngre älskare. Hon åker hem till honom. Hon gillar detta, och jag med. Vårt sexliv blev bättre, och hon mår bra av det. Jag med : )


    I min fantasi så är jag alltid med i samma rum och kan alltså se min fru ha sex, men jag gillar verkligen ert upplägg att hon har en yngre älskare som hon åker till. Får nog ta upp det med henne nästa gång vi pratar om det. 

    Min fru frågar ofta om jag vill att hon ska ha en pojkvän vid sidan om men jag försöker förklara att det ska bara vara sex, inga känslor inblandade. Så jag gillar tanken på att hon har en stadig älskare. 


    Kör dom med kondom eller utan? Min fru skulle nog inte våga utan kondom men jag skulle helst vilja att dom körde utan 

    Tack för tipset. Verkligen fått något att tänka på. 


     

  • Anonym (Man 45)
    Anonym (monogam) skrev 2023-01-08 19:53:21 följande:

    Då gjorde jag slut och slängde ut henne omedelbums. Inget jag vill se igen så länge jag lever.


    Du skriver inget du vill se igen?

    Du har alltså sett din fru/flickvän ha sex med någon annan? Eller kom du på henne vara otrogen? 

    Kan du utveckla lite vad som hände? 
  • Anonym (Man 45)
    Dekadensen skrev 2023-01-08 21:00:14 följande:

    Jag har vid ett par tillfällen vart den unga killen som sätter på en annan mans fru.
    Det här blivit lyckat några gånger.
    Men några gånger trots bestämt upplägg har det slutat med efterhängsna kvinnor och män som mått dåligt över det som hänt samt blivit svartsjuka.

    Så vill bara lyfta bägge sidorna av myntet.
    Ibland är det bättre att det bara stannar vid en fantasi och Ibland inte 🙂


    Intressant att höra från den unga älskaren! 


    Hur hittade du dina par? Träffade du både mannen och frun innan? Hade ni sen sex på Hotel eller hemma hos dom?

    Hur känns det att ha sex framför maken? Generell fråga kanske men skiljer sig sexet med någons fru mot ett typ one-night-stand, eller KK eller flickvän. 


    I min fantasi så släpper frun loss och gör saker hon kanske inte normalt skulle göra. Glad

  • Anonym (Man 45)
    kire skrev 2023-04-06 09:03:07 följande:

    Har mycket erfarenheter från motsatt håll, träffat ganska många par på det viset, i rollen som älskare/extra man/bull eller vad man nu föredrar att kalla rollen.


    Min erfarenhet är att det nästan alltid är mannen som först väcker idén, har fantasin. Inte ovanligt att kvinnan först är tveksam, mycket av oro för att skada relationen. För de som sen tar steget, på ett moget sätt och med det menar jag att de har en stabil relation och båda ser det som en gemensam sexuell kick har jag aldrig sett att det skadar relationen, snarare tvärtom.


    Är själv ingen yngre älskare, tvärtom. Har en profil på bc, är mycket välutrustad, har mycket erfarenhet och kan föra en vettig dialog med både mannen och kvinnan i ett par. Många uttrycker att de flesta män som tar kontakt på bc inte tycks kunna formulera så mycket mer än att de vill "knulla frun". 


    Ska det bli lyckat - och tro mig, det kan verkligen bli superhäftigt måste man som älskare/extra man förstå och utgå från att dynamiken i relationen med ett par, inte bara fixera på kvinnan. Syftet är ju liksom inte att ta över, inleda en relation med kvinnan. Med de bitarna på plats är det en enorm sexuell kick. För alla inblandade.


    Tack för att du delade med dig! Alltid roligt att läsa andra sidan av erfarenheten. 

    Brukar mannen alltid vara med och titta? Om ja, f
    år du ibland prestations ångest eller är det extra tändande? Brukar du ha kondom? 

    Hur m
    ånga gånger får du i regel komma? Alltså är mannen i regel okey att du tar en liten paus och sen kör igen, eller vill mannen oftast att du drar efter att du kommit? 

    Har du varit med om att mannen blivit sur efter för att frun njöt "för mycket"?

    M
    ånga frågor men jag vill verkligen se min fru knulla en annan så vill försöka förstå vad jag ger mig in i. Skrattande
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (Man46) skrev 2023-04-06 17:54:44 följande:

    Hej TS

    Vi gjorde slag i sakenförra året. Jag gick länge med samma fantasier som du.
    Älskar min fru över allt annat men tanke på henne med annan man gjorde mig väldigt upphetsad.
    Hon fick träffa och chatta med en kille på nätet längre tid innan hon vågade träffa honom på en fika och hångla lite. 
    Efter en vecka träffades dem i en hotellrum och hade sex. Min fru hade telefon på och jag hörde allt som hände. Måste bara säga WOW. Blev hård som aldrig förr och runkade 4 gånger i sträck medan man lyssnade på när dem hade sex.
    Min fru var oerfaren när det gäller sex och hade bara sex men en man innan hon träffade mig och man hörde tydligt hur mycket jon njöt av att ha sex med den mannen. Hon kom om och om igen flera gånger. Hon var efteråt väldigt tacksam för att hon fick ha sex med den andra killen som hon attraherades av fysisk. Hon fick träffa honom några gånger och avslutade allt när han ville ha lite mer än kk relation.
    Så om du är säker på att du inte ska vara svartsjuk låt frugan chatta med någon man på distans och se hur hon tar det. Om hon går igång på det så är det bara köra hela vägen.
    Lycka till


    Var du aldrig med och såg dom ha sex? Eller du kanske inte ville? Märker att läget kan vara lite delat i denna fantasi att antingen är man med (passivt) och tittar på eller så skickar man iväg frugan till typ ett hotel. 

    Sj
    älv vill jag nog titta de första gångerna innan jag skulle känna mig trygg och släppa iväg henne själv. När jag har pratat om mina fantasier till henne så har hon också antytt att hon vill att jag ska vara med fast som passiv åskådare första gången

    Kommer hon skaffa fler 
    älskare eller är det över nu? 

    Hade om kondom? Tanken t
    änder mig extra att min fru inte skulle ha det, men det skulle hon nog aldrig våga. 
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (Man46) skrev 2023-04-11 21:48:39 följande:
    Dem gångerna hon träffade sina kk så körde dem utan kondom då vi visste att båda kk var lycklig gifta i långa förhållande och var friska.
    Visste deras fruar om att din fru låg med deras män? 

    Jag kan bli lite extra kåt på tanken att min fru skulle ligga med en gift man. Särskilt om hans frun visste om det och att hans fru också fick ligga med andra. Men andra ord, jag skulle då vara den enda personen av 2 par som INTE fick ligga med andra tjejer/kvinnor. 

    Menar dock inte att min fru skulle ha trekant med dom. Behöver heller inte lära känna hans fru. Bara just tanken att dom tre får njuta av den förbjudna frukten men inte jag gör mig både svartsjuk och kåt. Skrattande
Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?