• Rebbys

    Orakad

    Jag vet inte om detta inlägg hamnar på rätt ställe, men jag lägger den under Övrigt för att vara på säkra sidan.

    I alla fall, idag på förmiddagen så besökte jag ett av stadens badhus för att dels simma några längder och för att jag dels var sugen på att bada bastu.

    I omklädningsrummet så träffar jag en bekants lillasyster, som går andra eller tredje året på gymnasiet. Hon var tydligen där med skolan.

    Nu för tiden så är det väldigt vanligt att unga (och även lite äldre) rakar sig "där nere", jag är en av dessa själv.

    Men denna tjej var allt annat än rakad. Hon hade en buske och då pratar vi inte om en normal (vad det nu är) mängd könshår utan rejäl hårväxt.

    Hon stod där med vad jag förmodar var klasskompisar varav all var helt eller nästan helt rakade,själv var hon tvärtom.

    Jag tycker inte det var snyggt, men jag måste säga att jag tycker att det var modigt och starkt att gå emot en trend så som hon gjorde.

    All heder åt henne.

  • Svar på tråden Orakad
  • FallenAngelNr1000

    Alltså va!??


    O vem är du att döma någon annan?


    Själv finner jag tjejer som är orakade väldigt attraktiva. Långt mer attraktiva än dom som vill så ut som en bäbis mellan benen. 


    Du bevisar dessutom att du är den fega, som även dömer, medans hon stod där stark och trygg i sig själv. 


    Hon hade varit en tjej  i min smak! Vilket är allt annat än vad man kan säga om dig.


    Väx upp och börja reda ut riktiga problem istället för att gå omkring och lägga din tid och energi på barnsliga löjliga tankar och ideer.


    Blev så irriterad av din hycklande ts att jag ändå svara fast du uppenbarligen valde att ingen skulle få svara anonymt bara för att du ville få säga ditt utan något mothugg. Hur är du ens funtad människa!? Först smutskastar men sedan leker god. Du är en falsk person. Vidrigt. 

  • Kewi
    FallenAngelNr1000 skrev 2023-02-09 03:16:14 följande:

    Alltså va!??


    O vem är du att döma någon annan?


    Själv finner jag tjejer som är orakade väldigt attraktiva. Långt mer attraktiva än dom som vill så ut som en bäbis mellan benen. 


    Du bevisar dessutom att du är den fega, som även dömer, medans hon stod där stark och trygg i sig själv. 


    Hon hade varit en tjej  i min smak! Vilket är allt annat än vad man kan säga om dig.


    Väx upp och börja reda ut riktiga problem istället för att gå omkring och lägga din tid och energi på barnsliga löjliga tankar och ideer.


    Blev så irriterad av din hycklande ts att jag ändå svara fast du uppenbarligen valde att ingen skulle få svara anonymt bara för att du ville få säga ditt utan något mothugg. Hur är du ens funtad människa!? Först smutskastar men sedan leker god. Du är en falsk person. Vidrigt. 


    "Långt mer attraktiva än dom som vill så ut som en bäbis mellan benen. "

    Jag tycker inte heller att man ska bry sig men
    var inte detta också dömande?
  • Sam Ståhl

    Smaken är som baken.

    Rund och go - och också delad. 
    Var och en gör dom den vill. Sköt dig själv och strunta i andra. Punkt.

    Ha de bra!

  • Jagäterkeso

    Jag tycker du skall försöka avstå från att titta gymnasieflickor mellan benen i omklädningsrum för att se om de rakar könet eller ej. 

Svar på tråden Orakad