• Anonym (Emma)

    Bästa sättet att förföra en gift man?

    Jag är gift och kär i någon men han är upptagen. Vi jobbar ihop och jag vill inte bli avvisad ifall jag frågar. Någon som har erfarenhet?

  • Svar på tråden Bästa sättet att förföra en gift man?
  • Anonym (S)

    Om du var gift, hade du då velat att en annan kvinna förförde din man?

  • Anonym (S)

    Såg nu att du är gift. Så...hade du velat att en annan kvinna förförde din man?

  • Core

    Misstänker att du bara är provokativ här, men svarar ändå, i egenskap av gift man.

    Har svårt att se hur jag skulle kunna bli manipulerad in i något, det är väl på exakt samma sätt som en singelman då skulle jag tro. Hur det går beror på hans lojalitet till sin familj och impulskontroll, det är inget du kan styra.

    Och visar det sig att han brister i sin lojalitet till sin familj är han tyvärr inget att ha

  • Anonym (E)
    Jag har varit i exakt samma situation och jag bestämde mig helt enkelt för att vara väldigt transparent. Det lönade sig
  • Anonym (En bedragen man...)

    Nu förstår jag också att du säkert mest vill provocera med denna tråd... 

    Men, som någon som precis nu genomlider resultatet av en fru som gjort just det, inlett en affär med en annan upptagen man, kan jag bara avråda starkt!

    Det du vill göra skadar din man, och den andres fru nåt så oerhört..! 
    Har du tankar på att gå isär, gör då det innan du inleder något. 
    Tänker du att du vill testa lite, och behålla din man som din trygghet medan du bedrar honom i smyg, för att se om du egentligen vill vara med den andre mannen istället? Så hoppas jag att karma drabbar dig, och att din man listar ut vad som pågår.  

    Lycka till

  • Anonym (Anna)

    För mig lyckades jag först när vi kom iväg på konferens med jobbet. Tog med honom på promenad efter middagen och började hålla hans hand och sedan känna på honom. Efter ett tag började vi kyssas. Och det slutade med tokvilt sex i hans rum. Jag var i sjunde himlen efteråt.

  • Anonym (Börja som vänner)

    Börja med att försöka bli hans vän, bli sedan nära vänner. Vänta tills han har en svacka i äktenskapet (gräl, problem osv) och passa på att försöka då.

  • Anonym (A)
    Anonym (Ji) skrev 2023-02-11 12:22:14 följande:
    Bästa sättet är att låta bli.
    Håller med
Svar på tråden Bästa sättet att förföra en gift man?