• Anonym (Äcklad)

    Min man har köpt sexleksaker till sig själv

    Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..


    Min man och jag har varit tillsammans i 13 år och har ett gäng barn ihop. Vi har ett bra förhållande men efter alla år och alla barn, skiftjobb osv så är ju inte sexlivet som förr. Det är jag som inte har den lusten eller orken som förr. Jag vet att han har mycket mer lust än mig då han alltid tjatar om sex. Vi har väl sex I snitt en dag i veckan, ibland mer eller mindre. Bra sex har vi när vi väl har det! 
    Men nu då. Letade efter en borttappad sak som vi både är överens om förmodligen är han som tappat bort. Började då leta bland hans saker och tänkte jag skulle kolla i hans låsta byrå där han förvarar jakt och fiske saker. Där hittade jag en lösfitta och lösrumpa... Blev så jävla äcklad.. vem köper sånt? Så han har alltså beställt sexleksaker till sig för flera tusen? Jag har inga problem med att han runkar men dessa grejer! Jag vet inte hur jag ska hantera detta? Tycker det är så jävla äckligt och respektlöst... 
    Vad hade ni gjort?
  • Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv
  • EnAnonumius
    Anonym (Äcklad) skrev 2023-03-03 17:48:08 följande:
    Min man har köpt sexleksaker till sig själv

    Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..


    Min man och jag har varit tillsammans i 13 år och har ett gäng barn ihop. Vi har ett bra förhållande men efter alla år och alla barn, skiftjobb osv så är ju inte sexlivet som förr. Det är jag som inte har den lusten eller orken som förr. Jag vet att han har mycket mer lust än mig då han alltid tjatar om sex. Vi har väl sex I snitt en dag i veckan, ibland mer eller mindre. Bra sex har vi när vi väl har det! 
    Men nu då. Letade efter en borttappad sak som vi både är överens om förmodligen är han som tappat bort. Började då leta bland hans saker och tänkte jag skulle kolla i hans låsta byrå där han förvarar jakt och fiske saker. Där hittade jag en lösfitta och lösrumpa... Blev så jävla äcklad.. vem köper sånt? Så han har alltså beställt sexleksaker till sig för flera tusen? Jag har inga problem med att han runkar men dessa grejer! Jag vet inte hur jag ska hantera detta? Tycker det är så jävla äckligt och respektlöst... 
    Vad hade ni gjort?
    Tja. Rent krasst så är det ju inte konstigare än att det finns gott om kvinnor (även i förhållande) köper och använder dildo's.

    Jag personligen hade inte brytt mig..
    Hellre sexleksaker än att han skulle överväga otrohet om vi hade osynkad sexlust och hans var högre.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Vilka människor det finns!!!)

    Skojar du med oss, har inte du någon sexleksak?!
    om inte så köp en och kasta inte akut på din man som inte får tillräckligt med sex och med hänsyn till dig köper en lösfitta istället för att göra snedstag. Vad sägs om Glad och Tacksam!!

  • Anonym (gösses)

    Typiskt FL fruntimmer... först släpper de inte till och sen blir de äcklade när gubben skaffar sig en lösfitta... allt ska alltid vara på deras villkor. Gubben ska till och med runka så som hon tycker.Drömmer

  • Anonym (mitt i livet)

    Jag fattar på riktigt inte problemet. 

    Kvinnor köper sexleksaker, män köper sexleksaker.

    Så länge båda får sex i relationen är det väl bara fånigt att tjafsa om att den andra också har ett eget sexliv?

  • Anonym

    Jag skulle inte heller vilja hitta ett plastfitta bland sambons grejer.

  • Anonym (Dubbelt ..)

    Vet att min särbo har en man i byrålådan, det har hon sagt men -- när jag hintade om en lösfitta så verkade hon bli lite sur. "Duger det inte med mig", typ....
    Är det mer ok att att en kvinna har en löskuk än att en man har en lösfitta?
    Jag bryr mig inte alls om vad hon har i byrålådan men tvärtom verkar ju inte vara bra?

  • Ccplus
    Anonym (Dubbelt ..) skrev 2023-03-03 22:07:16 följande:

    Vet att min särbo har en man i byrålådan, det har hon sagt men -- när jag hintade om en lösfitta så verkade hon bli lite sur. "Duger det inte med mig", typ....
    Är det mer ok att att en kvinna har en löskuk än att en man har en lösfitta?
    Jag bryr mig inte alls om vad hon har i byrålådan men tvärtom verkar ju inte vara bra?


    Nej det är det inte. Det är bättre att vara otrogen, då kommer hon att älska och aldrig kunna glömma dig. 

    Dom förstår inte hyckleriet med att neka killen sex, medans dom själva har typ femti olika storlekar på leksaker som dom själva ligger och kör med upp i prutten. 
  • Anonym (näe)
    Anonym (Äcklad) skrev 2023-03-03 17:48:08 följande:
    Min man har köpt sexleksaker till sig själv

    Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..


    Min man och jag har varit tillsammans i 13 år och har ett gäng barn ihop. Vi har ett bra förhållande men efter alla år och alla barn, skiftjobb osv så är ju inte sexlivet som förr. Det är jag som inte har den lusten eller orken som förr. Jag vet att han har mycket mer lust än mig då han alltid tjatar om sex. Vi har väl sex I snitt en dag i veckan, ibland mer eller mindre. Bra sex har vi när vi väl har det! 
    Men nu då. Letade efter en borttappad sak som vi både är överens om förmodligen är han som tappat bort. Började då leta bland hans saker och tänkte jag skulle kolla i hans låsta byrå där han förvarar jakt och fiske saker. Där hittade jag en lösfitta och lösrumpa... Blev så jävla äcklad.. vem köper sånt? Så han har alltså beställt sexleksaker till sig för flera tusen? Jag har inga problem med att han runkar men dessa grejer! Jag vet inte hur jag ska hantera detta? Tycker det är så jävla äckligt och respektlöst... 
    Vad hade ni gjort?
    Jag hade heller inte blivit jätteglad av en lösröv och lösfitta i sambons byrålåda. 

    Jag hade tagit upp mina tankar med sambon och frågat vad som försiggick i hans huvud, vad leksakerna betyder för honom. Tycker inte dessa leksaker är att likställa med en dildo tex (möjligen kanske en sådan där fleshlight är det)

    Du har fått väldigt många hatiska svar som indikerar att detta är ditt fel, vilket det givetvis ju inte är. 

    Jag tycker 1 dag i veckan bra sex är mer än de flesta har, speciellt med skiftjobb och ett gäng barn.

    Jag hade nog frågad hur han tänkte kring sex och sina leksaker och funderat på vad jag kände. Känner du dig bedragen/lurad?

    Eftersom du fått så många hatiska svar så finns det risk att du inte kanske får det anonyma stöd du önskar här. Hoppas det finns nån annan plats du kan diskutera detta. Testa även att söka på nåt engelsk-talande forum, där kanske svaren är mindre hatiska.

    Folk här tenderar att värdera allt utifrån och enligt sin moral och logik. Men du önskar ju känslomässigt stöd för detta var jobbigt för dig. Önskar att du fick svar av folk som förstod dig och kanske nån man som hade liknande leksaker som på ett sjysst sätt kunde beskriva hur han tänker. Men risken är att alltså att du bara får hat.

    Kram
  • Anonym (näe)
    Anonym (Dubbelt ..) skrev 2023-03-03 22:07:16 följande:

    Vet att min särbo har en man i byrålådan, det har hon sagt men -- när jag hintade om en lösfitta så verkade hon bli lite sur. "Duger det inte med mig", typ....
    Är det mer ok att att en kvinna har en löskuk än att en man har en lösfitta?
    Jag bryr mig inte alls om vad hon har i byrålådan men tvärtom verkar ju inte vara bra?


    Fleshlight och dildo kanske är att likställa, men en plaströv och plastfitta tycker inte jag är samma.

    Men oavsett, sluta hantera frågan utifrån och moraliskt, detta är ett problem som känns svårt för TS. Vet du bättre - hjälp TS tänka om i isåfall!
  • Anonym (Sfinx)

    Jag skulle haft större problem med att en man tjatade på mig om sex. Där går min gräns. Så fruktansvärt avtändande. Ut med honom ur huset!

Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv