• Anonym (fylld bak)

    Bak och fram

    Jag är man som är gift med en kvinna, är jag otrogen om jag har analt samlag med en annan man? 

    Jag tänker att min penis är enbart för min fru.

    Tror ni att min fru tycker det är ok att jag låter mig bli påsatt utav andra män? 

  • Svar på tråden Bak och fram
  • RuneBert
    Anonym (fylld bak) skrev 2023-04-02 11:47:22 följande:
    Bak och fram

    Jag är man som är gift med en kvinna, är jag otrogen om jag har analt samlag med en annan man? 

    Jag tänker att min penis är enbart för min fru.

    Tror ni att min fru tycker det är ok att jag låter mig bli påsatt utav andra män? 


    Prova dig fram och njut av livet Guld i mun
  • Anonym (Buttboy)
    Anonym (fylld bak) skrev 2023-04-02 11:47:22 följande:
    Bak och fram

    Jag är man som är gift med en kvinna, är jag otrogen om jag har analt samlag med en annan man? 

    Jag tänker att min penis är enbart för min fru.

    Tror ni att min fru tycker det är ok att jag låter mig bli påsatt utav andra män? 


    Att som kille ta emot andras penisar i något av sina hål har aldrig räknats som otrohet.
    Din fru har knappast någon åsikt i frågan så låt dig knullas.
  • Anonym (Q)
    Anonym (fylld bak) skrev 2023-04-02 11:47:22 följande:
    Bak och fram

    Jag är man som är gift med en kvinna, är jag otrogen om jag har analt samlag med en annan man? 

    Jag tänker att min penis är enbart för min fru.

    Tror ni att min fru tycker det är ok att jag låter mig bli påsatt utav andra män? 


    Fråga din fru, det är ju henne det handlar om, 
  • Anonym (Nej tack)

    Skulle omedelbart lämna dig om du var min man. Fruktansvärt avtändande och faktiskt värre i min bok än om han var otrogen med en kvinna. 

  • Anonym (fylld bak)

    Skulle du vilja sätta på din man med en strapon (pegging)?

  • EnAnonumius
    Anonym (fylld bak) skrev 2023-04-02 11:47:22 följande:

    Tror ni att min fru tycker det är ok att jag låter mig bli påsatt utav andra män? 


    Jag känner inte din fru, så jag vet inte om hon anser att det är otrohet eller inte.

    Varför frågar du inte din fru om hon anser att det är otrohet eller inte?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Aliona

    Var gränsen går för otrohet bestämmer man i sitt förhållande, gemensamt med sin partner. Tycker din fru att det inte är ok att du ligger med andra män, så har du varit otrogen. 


    Personligen är jag inte så possesiv att jag anser att min partners kuk eller fitta är min så jag hade varit lugn med saken. Men det är min personliga åsikt. Däremot hade jag inte förlåtit att du gick bakom min rygg och ljög (undanhöll) för mig. 

  • Anonym (Usch & blä!)

    Klart som fan att det är otrohet.
    Sedan får du väl helt enkelt fråga din fru vad hon tycker. Fast det verkar du inte vara man nog att göra.

  • RuneBert
    Anonym (Usch & blä!) skrev 2023-04-02 12:35:58 följande:

    Klart som fan att det är otrohet.
    Sedan får du väl helt enkelt fråga din fru vad hon tycker. Fast det verkar du inte vara man nog att göra.


    Usch & blä! - så fint
  • Anonym (Usch & blä!)
    RuneBert skrev 2023-04-02 12:40:08 följande:
    Usch & blä! - så fint
    Javisst är det. Jag ogillar nämligen otrohet, men nu är det ju inte min åsikt som är den avgörande här utan ts frus. Det är hon som ska tillfrågas och sedan avgöra om hon är ok med sin mans önskan att bli påsatt av en man. 
  • Anonym (Tjej)

    Eeeeeh skulle min karl vilja ha sex med andra karlar skulle jag lämna honom. Sjukt avtändande. 

  • RuneBert
    Anonym (Usch & blä!) skrev 2023-04-02 20:00:28 följande:
    Javisst är det. Jag ogillar nämligen otrohet, men nu är det ju inte min åsikt som är den avgörande här utan ts frus. Det är hon som ska tillfrågas och sedan avgöra om hon är ok med sin mans önskan att bli påsatt av en man. 
    Vi as andra får helt enkelt nöja oss med lite uppfriskande 'Usch & ,blä!' från dig och låta saken ha sin gilla gång.

    Tack snälla snälla du för att du håller modet uppe på oss medan vi väntar spänt!! Bra jobbat,- riktigt bra jobbat!!! 
  • Anonym (Kim)

    Det är definitivt otrohet. 


    Hur kan du tro att analsex inte är otrohet? För att det är samkönat sex räknas det inte då. Eller för att det är analt? Ett annat hål än fittan?


    Att idka intimitet med annan än din partner är otrohet. Om ni tillsammans har bestämt var gränsen går är det annat. 

  • Ordinär Man

    Klart det inte otrohet! Din kuk har inte varit i en annan kvinnas fitta.

    Inte heller är det otrohet när jag knullar din fru i röven.

  • Anonym (HH)

    Det är väl mellan er, tänker jag. Min man anser att det skulle vara otrohet om jag ligger med en annan kvinna. 

Svar på tråden Bak och fram