• Anonym (Mmhmm)

    Va fan.. killen var upptagen

    Jag träffade en kille genom ett event för 1 år sen. Vi la till varandra på Olika sociala medier och började prata och under tiden blev det dagligen. 


    Till slut började vi prata om intima saker och vi bestämde oss för att träffas enbart för en kram. Sagt och gjort så träffades vi och det blev en kram och inget mer och vi fortsatte prata om allt mellan himmel och jord och han ville gärna träffas igen.

    Helt plötsligt så kom en smärre bomb att han hade börjat träffa en tjej och de hade tydligen ett förhållande och vi bestämde oss för att inte träffas mer och jag försökte att inte bli alltför arg och det blev väl tyst i två veckor och sen började han messa igen.. Han har ju ett förhållande, varför hör han då av dig till mig??
    Jag har ingen lust att kontakta hans tjej heller..

    Och jag vet inte hur jag ska bete mig!
    alltså han har ju tjej, jag vill inte förstöra något och förklarade att jag vill fortsätta vara kompis men att vi kanske inte ska skriva.
    Nu har det varit tyst ett tag igen men vet med säkerhet att han snart kommer skriva..
    Är jag löjlig om jag tar bort honom på sociala medier som vän? 

    På hans sociala medier stod det inget om att han var i ett förhållande utan den statusen kom senare så inte ens där såg jag något om ett förhållande. 


    Jag började verkligen att gilla honom..
    nu Vette fan.. 

  • Svar på tråden Va fan.. killen var upptagen
  • Tecum

    Du är mer intresserad än du vill erkänna, annars hade du inte behövt fråga...

    Skriv bara att du inte vill ha mer kontakt med honom så länge han är i en relation. Skriver han ska du inte svara. Då slipper du blocka och kan vara redo om han blir singel igen (eftersom du är intresserad). Mycket tyder på att han inte är direkt superkär i tjejen han träffar.

  • Anonym (Mmhmm)
    Tecum skrev 2023-04-02 19:57:48 följande:

    Du är mer intresserad än du vill erkänna, annars hade du inte behövt fråga...

    Skriv bara att du inte vill ha mer kontakt med honom så länge han är i en relation. Skriver han ska du inte svara. Då slipper du blocka och kan vara redo om han blir singel igen (eftersom du är intresserad). Mycket tyder på att han inte är direkt superkär i tjejen han träffar.


    Klart jag var intresserad men det hade väl varit lättast om han hade sagt det från början. 


    ibland så fattar jag mig inte på en del.

    Eller så vill han bara ha nån reserv eller nåt.. ifall att. 

  • Anonym (Kille)

    Vet inte hur gamla ni är eller vad han sagt till sin tjej men jag skulle se det som en form av otrohet om han gjorde det du beskriver i smyg bakom ryggen på sin flickvän. 

  • Anonym (Mmhmm)
    Anonym (Kille) skrev 2023-04-02 20:05:38 följande:

    Vet inte hur gamla ni är eller vad han sagt till sin tjej men jag skulle se det som en form av otrohet om han gjorde det du beskriver i smyg bakom ryggen på sin flickvän. 


    Ja en liten form är det väl. Han har väl inte sagt nåt antar jag.. 
    kanske lika bra att avsluta det hela och kapa kontakten 
  • Anonym (K)

    Men vadå "vet inte"? Antingen är du ok med att dejta upptagna killar eller inte, hur svårt är det att veta? Förhoppningsvis har du lite humanitet i kroppen och bryter med den där idioten.

  • Anonym (Ok)
    Anonym (Mmhmm) skrev 2023-04-02 20:11:22 följande:
    Ja en liten form är det väl. Han har väl inte sagt nåt antar jag.. 
    kanske lika bra att avsluta det hela och kapa kontakten 
    Ja, jag förstår inte varför du inte redan gjort det. 
  • Anonym (Mmhmm)
    Anonym (K) skrev 2023-04-02 21:03:29 följande:

    Men vadå "vet inte"? Antingen är du ok med att dejta upptagna killar eller inte, hur svårt är det att veta? Förhoppningsvis har du lite humanitet i kroppen och bryter med den där idioten.


    Självklart dejtar jag inte honom mer. Nu var frågan om jag skulle ta bort honom på sociala medier. 


    Anledningen till att jag inte tagit bort honom är för att vi var överens om att vara vänner men han glömmer tydligen av det.. 

  • Anonym (Ta bort)
    Anonym (Mmhmm) skrev 2023-04-02 21:15:30 följande:

    Självklart dejtar jag inte honom mer. Nu var frågan om jag skulle ta bort honom på sociala medier. 


    Anledningen till att jag inte tagit bort honom är för att vi var överens om att vara vänner men han glömmer tydligen av det.. 


    Ja, jag tycker att du ska ta bort honom. Bättre att bryta rakt av, det gör mindre ont i längden. Han verkar inte som en bra man som håller på så där. Så ta bort! Och blocka. Då slipper du att han lägger till dig igen och försöker smickra sig in igen.
  • Anonym (Old)
    Anonym (Mmhmm) skrev 2023-04-02 21:15:30 följande:

    Självklart dejtar jag inte honom mer. Nu var frågan om jag skulle ta bort honom på sociala medier. 


    Anledningen till att jag inte tagit bort honom är för att vi var överens om att vara vänner men han glömmer tydligen av det.. 


    Ja, ta bort honom helt. Uppfattar dig som ung (?) men i alla fall, män (och för all del kvinnor) med detta beteende finns i alla åldrar. De vill gärna ha någon i reserv att ha att vänstra lite med för att boosta sitt ego och få bekräftelse.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Mmhmm) skrev 2023-04-02 21:15:30 följande:

    Självklart dejtar jag inte honom mer. Nu var frågan om jag skulle ta bort honom på sociala medier. 


    Anledningen till att jag inte tagit bort honom är för att vi var överens om att vara vänner men han glömmer tydligen av det.. 


    Men varför vill du öht vara vän med en sånt svin?
  • Anonym (Gör det!)

    Varför passar du inte på att ha lite roligt med honom? Du vet aldrig när nästa tillfälle dyker upp.

  • Anonym (jaha)
    Anonym (Gör det!) skrev 2023-04-03 13:33:01 följande:

    Varför passar du inte på att ha lite roligt med honom? Du vet aldrig när nästa tillfälle dyker upp.


    För att TS förhoppningsvis inte är lika störd som du är?
  • Anonym (Gör det!)
    Anonym (jaha) skrev 2023-04-03 14:47:29 följande:
    För att TS förhoppningsvis inte är lika störd som du är?
    Snarare stört att inte ha roligt när man kan Drömmer
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Gör det!) skrev 2023-04-03 14:56:27 följande:
    Snarare stört att inte ha roligt när man kan Drömmer
    Beror ju på hur man defininierar "roligt". Finns säkert människor som tycker det är roligt att fucka upp livet för andra men de är nog som sagt ganska störda.
  • Anonym (Gör det!)
    Anonym (jaha) skrev 2023-04-03 21:01:40 följande:
    Beror ju på hur man defininierar "roligt". Finns säkert människor som tycker det är roligt att fucka upp livet för andra men de är nog som sagt ganska störda.
    Du har nog svårt med läsförståelsen. Jag vill ha roligt, andra får göra som dom vill. Dom kan säkert också ha roligt Solig
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Gör det!) skrev 2023-04-04 08:40:17 följande:
    Du har nog svårt med läsförståelsen. Jag vill ha roligt, andra får göra som dom vill. Dom kan säkert också ha roligt Solig
    Ja, jag har fattat att du vill har roligt men att tycka att fucka upp livet för andra är roligt är ju jävligt stört och att du inte fattar det visar ju hur störd du är.
Svar på tråden Va fan.. killen var upptagen