• Anonym (Orolig)

    Röd flagga?

    Alltså jag har hört från bekanta att min tjej loggar in tidigt på morgonen, kommer till jobbet i ett par snygga kläder och byter om till andra snygga kläder efter 1-2 timmar. Är det en röd flagga? Hon verkar inte precis glad som otrogna kvinnor brukar göra.

  • Svar på tråden Röd flagga?
  • Anonym (Lita på magkänslan)

    Så som du beskriver det så finns det anledning se en varning och att vara uppmärksam.
    Men absolut inte verka misstänksam.

    Men utifrån din beskrivning är det omöjligt ha en uppfattning. Du måste anstränga dig och beskriva bättre och mycket mera omfattande om du vill få någon som helst vettig feedback

  • Anonym (Orolig)

    Alltså man cyklar väl inte till jobbet i snygga kläder??

  • Anonym (K)

    "Min tjej är snygg, är detta ett tecken på otrohet?"

    Slappna av ts. Vet du att det finns normalt funtade kvinnor som klär sig snyggt för sin egen skull?

  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Orolig) skrev 2023-04-04 20:45:50 följande:

    Alltså man cyklar väl inte till jobbet i snygga kläder??


    Cyklar? 
  • Anonym (Hin håle)

    Ditt sätt att uttrycka dig är en stor röd flagga, vad jobbar hon bara 1-2 timmar per dag? Eller har hon ombyten med sig? 
    Är otrogna kvinnor glada? Varför är de det? 
    Var loggar hon in tidigt på morgonen, instagram? 

  • Anonym (jaha)
    Anonym (K) skrev 2023-04-04 20:54:44 följande:

    "Min tjej är snygg, är detta ett tecken på otrohet?"

    Slappna av ts. Vet du att det finns normalt funtade kvinnor som klär sig snyggt för sin egen skull?


    TS skrev "kommer till jobbet i snygga kläder och byter om till andra snygga kläder efter 1-2 timmar"

    Såvida man inte jobbar på en firma där det är regel att man byter kläder varannan timme så är det inte alls ett normalt beteende.

    Ja det finns säkert kvinnor som klär sig snyggt, men jag tror inte att det är så vanligt med kvinnor som känner att de måste BYTA kläder varannan timme på jobbet.

    Någon jävla måtta får det väl vara på generaliseringar....
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-04-04 21:24:47 följande:

    Ditt sätt att uttrycka dig är en stor röd flagga, vad jobbar hon bara 1-2 timmar per dag? Eller har hon ombyten med sig? 
    Är otrogna kvinnor glada? Varför är de det? 
    Var loggar hon in tidigt på morgonen, instagram? 


    Nog för att TS tråd är otydlig men har man mer är två hjärnceller borde man nog kunna fatta att byta kläder varannan timme INTE är ett normalt beteende.

    Att sitta och spela dum tror jag inte hjälper TS speciellt mycket. 
  • Anonym (K)
    Anonym (jaha) skrev 2023-04-05 11:00:50 följande:
    TS skrev "kommer till jobbet i snygga kläder och byter om till andra snygga kläder efter 1-2 timmar"

    Såvida man inte jobbar på en firma där det är regel att man byter kläder varannan timme så är det inte alls ett normalt beteende.

    Ja det finns säkert kvinnor som klär sig snyggt, men jag tror inte att det är så vanligt med kvinnor som känner att de måste BYTA kläder varannan timme på jobbet.

    Någon jävla måtta får det väl vara på generaliseringar....
    Tror knappast detta är något som händer dagligen, snarare att det kan ha hänt någon enstaka gång. Vem vet, hon kanske lider av inkontinens och inte hittat något bra skydd. Hon kanske hade mensläckage en dag. Kan vara folk som driver med ts eller rentav ljuger för honom. Det finns många andra förklaringar men ts hoppar direkt till otrohet. Trådstarten säger mer om honom än om flickvännen.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (K) skrev 2023-04-05 17:23:37 följande:
    Tror knappast detta är något som händer dagligen, snarare att det kan ha hänt någon enstaka gång. Vem vet, hon kanske lider av inkontinens och inte hittat något bra skydd. Hon kanske hade mensläckage en dag. Kan vara folk som driver med ts eller rentav ljuger för honom. Det finns många andra förklaringar men ts hoppar direkt till otrohet. Trådstarten säger mer om honom än om flickvännen.
    Ja du tror mycket och drar slutsatser från tunna luften.

    Om du inte vet om hon gör så varje dag så hade du ju kunnat fråga TS, gör hon så varje dag? istället för skitsnacket du kläckte ur dig, eller hur?

    Ibland kan det vara bättre att fråga saker innan man börjar håna folk, generalisera i det absurda och slänga ur sig halmgubbar.
Svar på tråden Röd flagga?