• Anonym (Original sin)

    De otrognas dagbok

    Ja alla hemlighetsmakare därute, vad håller ni på med just nu som ni inte borde? Sextar, delar bilder, har hemliga möten eller vad?

    Hur hinner ni?

    Hur lyckas ni hålla det hemligt om ni försvinner flera timmar emellanåt?

    Är det någon som känner sig nära att bli påkommen eller är nära att bekänna?

  • Svar på tråden De otrognas dagbok
  • Sk007

    Hinner?
    Har man ett ytligt sexuellt förhållande i smyg är det inte direkt flera timmar man ses.
    Ibland räcker 15 minuter.

  • Anonym (Original sin)
    Sk007 skrev 2023-04-15 18:41:10 följande:

    Hinner?
    Har man ett ytligt sexuellt förhållande i smyg är det inte direkt flera timmar man ses.
    Ibland räcker 15 minuter.


    Okej, men det låter lite kort och torftigt, tycker jag?
  • Anonym (Conny)

    Man kan väl ha olika uppfattning om det är otrohet att sexchatta anonymt med andra, men det gör jag, med en annan man mest. Vi fantiserar om att ha sex med våra fruar och lite med varandra.  (Ingen av oss ser oss som homo, är mest en kittlande grej.)

    Jag skulle vilja berätta för min fru, skulle vilja att hon också var med och chattade med oss, kanske hade sex via videolänk. Men min fru är ganska pryd så det lär inte hända. 

  • Anonym (Original sin)
    Anonym (Conny) skrev 2023-04-16 07:38:21 följande:

    Man kan väl ha olika uppfattning om det är otrohet att sexchatta anonymt med andra, men det gör jag, med en annan man mest. Vi fantiserar om att ha sex med våra fruar och lite med varandra.  (Ingen av oss ser oss som homo, är mest en kittlande grej.)

    Jag skulle vilja berätta för min fru, skulle vilja att hon också var med och chattade med oss, kanske hade sex via videolänk. Men min fru är ganska pryd så det lär inte hända. 


    Förstår.

    Jag är ute efter ett par upplevelser som jag har frågat efter men inte min partner är intresserad av alls. Kommer aldrig att hända och jag vill inte vara utan det för resten av livet. En annan man brinner för att ge mig det jag vill ha, så då får det bli så. Jag accepterar risken. 
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Conny) skrev 2023-04-16 07:38:21 följande:

    Man kan väl ha olika uppfattning om det är otrohet att sexchatta anonymt med andra, men det gör jag, med en annan man mest. Vi fantiserar om att ha sex med våra fruar och lite med varandra.  (Ingen av oss ser oss som homo, är mest en kittlande grej.)

    Jag skulle vilja berätta för min fru, skulle vilja att hon också var med och chattade med oss, kanske hade sex via videolänk. Men min fru är ganska pryd så det lär inte hända. 


    De är klart att det är otrohet när du sexchattar bakom ryggen på din fru. Att du dessutom blandar in din fru i den andre mannens sexfantasier är ju på gränsen till övergrepp. Säg inte att du delar nakenbilder på din fru med den här mannen för då begår du en kriminell handling. Att skylla på att din fru är för pryd är extremt ynkligt.
  • Sk007
    Anonym (Original sin) skrev 2023-04-16 07:34:28 följande:
    Okej, men det låter lite kort och torftigt, tycker jag?
    Du menar att man ska dela tiden 50/50 mellan fru och älskarinna?
    I så fall behöver älskarinnan och frun prata ihop sig och försöka ordna något slags schema.
  • Anonym (Vet)
    Anonym (Original sin) skrev 2023-04-16 07:34:28 följande:
    Okej, men det låter lite kort och torftigt, tycker jag?
    Men det är så det ofta ser ut. Vi träffades 30-40 min åt gången. Nån enstaka gång en hel timme. En gång på två år sågs vi ett dygn i min stuga. 
  • Anonym (Vet)
    Anonym (Vet) skrev 2023-04-16 15:02:23 följande:
    Men det är så det ofta ser ut. Vi träffades 30-40 min åt gången. Nån enstaka gång en hel timme. En gång på två år sågs vi ett dygn i min stuga. 
    Mellan det så var sexchattande väldigt aktivt men uppdelat under dagen och när han jobbade. 
    Tre hotellbesök kom jag på nu och då sågs vi 3 timmar ca varje gång. 
    Så det blir inte mycket tid.
  • Anonym (A)

    Jag anser mig själv ha ett helt förhållande vid sidan av, inte bara "torftiga möten". Arbetstid messar jag med en annan kvinna, ibland ringer vi varandra. Kvällar och helger ses och hörs vi så ofta vi kan. Min fru tror då att jag är iväg och grejar med mina hobbies. Min älskarinna, som jag faktiskt väljer att kalla flickvän, vet om mitt andra liv och förhåller sig till "spelreglerna".

  • Anonym (Original sin)
    Sk007 skrev 2023-04-16 14:20:43 följande:
    Du menar att man ska dela tiden 50/50 mellan fru och älskarinna?
    I så fall behöver älskarinnan och frun prata ihop sig och försöka ordna något slags schema.
    Nej, så blir det förstås inte.

    Men jag tänker att de flesta nog lyckas fixa mer tid, trots allt.
Svar på tråden De otrognas dagbok