• Haannaaaa

    Någon med lågt AMH värde som gjort ivf på Livio Umeå, Falun eller linnekliniken?

    Någon med lågt amh värde som gjort eller ska göra ivf på Livio Umeå, Falun eller linnekliniken?  Har ni fått göra långa eller korta protokollet? Tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Någon med lågt AMH värde som gjort ivf på Livio Umeå, Falun eller linnekliniken?
  • KarMaLi

    Hej! Har gjort den långa på Linné kliniken men fick precis avbryta efter att ha tagit sprutor i 3 veckor. Det bildades inga folliklar. Mitt AMH värde var iofs knappt mätbart. Så är nog kört för min del..

  • Haannaaaa
    KarMaLi skrev 2023-04-25 17:09:20 följande:

    Hej! Har gjort den långa på Linné kliniken men fick precis avbryta efter att ha tagit sprutor i 3 veckor. Det bildades inga folliklar. Mitt AMH värde var iofs knappt mätbart. Så är nog kört för min del..


    Hej! Okej, vad tråkigt. Hoppas det löser sig på något sätt! Vad låg ditt amh värde på? och fsh om du vet? ska själv göra långa protokollet, mitt amh är på 0,5 ungefär. 

Svar på tråden Någon med lågt AMH värde som gjort ivf på Livio Umeå, Falun eller linnekliniken?