• Anna k123

    bröstförstoring

    hej har en hel del frågor angående bröstförstoring som jag funderar på att göra.

    1. ni som gjort, när kunde ni börja styrketräna igen? (kliniken jag var till sa att jag inte fick lyfta något alls på sex veckor??? panik) 

    2. när började ni jobba? de ville sjukskriva mig i hela 4 veckor ifrån mitt jobb (lager jobb) 

    3. hur länge hade ni ont/ var öm i brösten?

    4. de sa att jag inte fick dricka alkohol på två veckor och inte snusa på 6 veckor? 

    5.någon som gjort med mentor implantat plus lite av det kroppsegna fettet? fördelar/nackdelar?

    6. om jag funderar på att bli gravid inom närmaste tiden tyckte läkaren det var onödigt att göra en operation nu för att det kommer ändra utseendet? han sa även att om jag inte gör någonting som hette typ eternal bra?? som de syr under huden utan ärr dör att inte brösten ska flytta på sig? nödvändigt? 

  • Svar på tråden bröstförstoring
  • Zouxman

    Som man kan jag bara säga till dig att många män inte uppskattar plasttuttar. De är så otroligt träliga att mysa med.

    Hör du det för att du tycker du blir snyggare för egen skull så kör men förvänta dig inte att vi män tycker det är en bra ide.

    Min hustru har stora bröst naturligt och pratar om en reducering, jag försöker tala henne ur det, för det blir plasttuttar.

Svar på tråden bröstförstoring