• Fiffi11

    Kan omöjligt vara nidis, men vad fan är det?

    Hej,

    MF 1 april och hos barnmorska konstaterar hon att jag ska ha ÄL 21 april, vilket också stickar bekräftar. 2 maj börjar jag blöda brun/rosa och senare kommer lite blodblandat. Mindre än vanligt men ändå tampong i två dagar.

    I samband med det försvinner mina ömma bröst men jag är fortfarande trött och mår illa. Mensen har ALDRIG varit tidig för mig, någonsin och den skulle kommit den 7 maj. 

    Megatidigt MF eller är jag trasig efter förra missfallet? (som var nr 2 på 5 månader). Aldrig haft brun/rosa tidigare men det var exakt så mina två konstaterade MF började

  • Svar på tråden Kan omöjligt vara nidis, men vad fan är det?
  • Anonym (I)

    Kan absolut bero på missfallen. Jag hade oregelbundna blödningar i 2 mån efter mitt första, blev gravid igen då vi låg dagen innan jag trodde mensen skulle komma. Tydligen var det dagen innan ÄL. 😅
    Efter andra missfallet avvaktade jag tre månader för att låta kroppen återhämta sig men det tog lite längre tid innan det var regelbundet igen.

  • Fiffi11
    Tack för svar! Svårt att vänta när man är så ivrig men det är nog väldigt smart. det är ju en rätt stor stress för kroppen ♥️
  • Torna

    Jag har varit med om att den dykt upp en vecka för tidigt när den började komma igång efter graviditet och amning. Fick utslag på äl test så vet när jag hade äl. Detta hände 2 gånger innan kroppen hittade sin rytm igen. 

    Är mycket som spökar efter en graviditet, oavsett hur tidigt eller sent den avslutades ❤️

Svar på tråden Kan omöjligt vara nidis, men vad fan är det?