Inlägg från: Anonym (Osäker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Osäker)

    Han vill ha barn med mig

    Jag älskar honom massor, han är en underbar människa, och en del av mig vill också..... Men ändå tvekar jag. Och jag skäms över att det mycket är av ytliga skäl. Han har flera utseendemässiga saker som jag inte vet om jag vågar ta risken att det går i arv. Han har två barn sen tidigare och båda har fått flera av dessa. Det är saker som klassas som missbildningar. Det är inget skadligt, utan bara estetiskt.

    Jag har också barn sen tidigare och kände mig egentligen klar med den biten..... Men nu när han tagit upp det kan jag inte låta bli atr fundera....

  • Svar på tråden Han vill ha barn med mig
  • Anonym (Osäker)

    Jag är extremt attraherad av honom..... Men det grundar sig i vem han är som person. Jag vill inte berätta exakt vad det rör sig om med risken att någon känner igen beskrivningen.

    Ena dagen skulle jag gärna ha fler barn, medan andra inte... Så jag vet faktiskt inte. Tror jag har men av att mina barns pappa aldrig varit en bra vare sig man eller pappa heller.....

  • Anonym (Osäker)
    Rosita91 skrev 2023-05-13 12:15:29 följande:

    Du verkar ju vara extremt flyktig i dina relationer då du enligt tidigare trådar har två barn med två olika pappor. så du gör nog bäst i att INTE agera på dina impulser den här gången för vi alla vet ju hur soppan kommer sluta.


    Har inga andra trådar om det här. Jag har tre barn med en man jag var tillsammans med i tjugo år. Vill du kalla det flyktigt får det stå för dig.
  • Anonym (Osäker)
    Anonym (Jenny) skrev 2023-05-13 12:54:04 följande:
    Jag tror att det redan är rätt enkelt att känna igen sig om man vet att man har en missbildning, har barn som fått den och nyligen frågat sin nya on hon vill skaffa fler barn?

    Han hänger inte här, däremot kanske nån som känner honom.

  • Anonym (Osäker)
    Anonym (Jenny) skrev 2023-05-13 13:18:33 följande:
    Och de kan nog också ana vem du är, speciellt nu när du har berättat att du har tre barn och var i ett förhållande i 20 år. 
    Kan du lägga ner?
Svar på tråden Han vill ha barn med mig