• Anonym (Onansist javisst? Eller?)

    Skulle du kunna vara tillsammans med en onansist?

     


    Ja som rubriken lyder, skulle du kunna vara ihop med en onanist? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en onansist?
  • Anonym (B)

    Jag skulle vilja ställa en motfråga, finns det NÅGON man som INTE onanerar?? Så frågan blir egentligen: vill du leva singel resten av livet eller inte?

  • Anonym (B)

    Och du man som röstade nej, varför har du problem med om din partner onanerar?

  • Anonym (Onansist javisst? Eller?)
    Anonym (B) skrev 2023-05-15 19:22:25 följande:

    Och du man som röstade nej, varför har du problem med om din partner onanerar?


    Inte vet jag, jag har absolut Inget emot onanister, har flera kvinnliga kollegor som onanerar och har absolut inga problem med dem. men skulle inte vilja dejta en. Olika preferenser antar jag. 
  • Anonym (B)
    Anonym (Onansist javisst? Eller?) skrev 2023-05-15 19:29:46 följande:
    Inte vet jag, jag har absolut Inget emot onanister, har flera kvinnliga kollegor som onanerar och har absolut inga problem med dem. men skulle inte vilja dejta en. Olika preferenser antar jag. 
    Varför inte?
  • Anonym (Onansist javisst? Eller?)
    Anonym (B) skrev 2023-05-15 19:45:15 följande:
    Varför inte?

    Jag villl ha någon som har liknande intressen som jag. Min erfarenhet är att onani är ett sånt där intresse som gärna blir en livsstil, lite som hästsport eller golf. 


     


     

  • flygrl

    Antar det här är nån sorts reaktion på tråden "Skulle du kunna va ihop med nån som röker på?" (eller vad den nu heter). Precis som jag inte skulle kunna va ihop med nån som röker på kan jag däremot tänka mig en onanist. Onani är väl nåt dom flesta ägnar sig åt ibland. I guess. 😉

  • Anonym (B)
    Anonym (Onansist javisst? Eller?) skrev 2023-05-15 19:55:57 följande:

    Jag villl ha någon som har liknande intressen som jag. Min erfarenhet är att onani är ett sånt där intresse som gärna blir en livsstil, lite som hästsport eller golf.


    Det är knappast som en hobby att onanera och inget som behöver ta över hela ens liv. Vad har du varit med för sjuka personer...? Har väldigt svårt att ta dig på allvar efter det där inlägget faktiskt.
  • Anonym (Men??)

    Vad är en onanist?
     Tvånngssmässig eller njutningsmässig?
    Man kan tydligen onanera av olika anlednignar.
    Personligen tycker jag det är oerhört trist att tillfredsställa mig själv om man kan få hjälp ... eller få hjälpa till. 

  • Anonym (Som hobby då?)

    Om det är rekreationellt som hobby så ok, men inte en kompulsiv onanist :( 

  • Anonym (Men??)
    flygrl skrev 2023-05-15 19:57:00 följande:

    Antar det här är nån sorts reaktion på tråden "Skulle du kunna va ihop med nån som röker på?" (eller vad den nu heter). Precis som jag inte skulle kunna va ihop med nån som röker på kan jag däremot tänka mig en onanist. Onani är väl nåt dom flesta ägnar sig åt ibland. I guess. 😉


    Så är det ju ... man har, även om man är i ett förhållande ett ansvar för sitt eget välmående. Kan ju innefatta onani.....
    Skulle inte inkludera någon som röker på i mitt liv - däremot skulle jag välkomna någon som tar ansvar för sitt eget sexliv. Därmed inte sagt att jag skulle utnyttja det, hennes liv, hennes val......
Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en onansist?