• Fredriksson0

    Hjälp han lämnar inte lägenheten

    Jag och min kille bråkar VARJE dag o allt o inget vi har gjort slut typ 20 gånger sen januari 

    nu har jag bett honom lämna lägenheten då jag är trött på honom?

    till dagens bråk: allt började med att han skulle prova sin nya rakapparat för att trimma skägget nu till problem 1, jag tycker inte de är snyggt med killar i för kort skägg vilket han vet så nu ser han ut som en tonåring ksk fel av mig att reagera så?? 

    problem 2 de va hår ÖVERALLT på mitt badrum, jag bad honom ta bort de säker 10 gånger men fick ändå göra de.

    har tröttnat på honom så mycket nu att jag vill göra slut, vi har hängt ihop nu i 1 månad i sträck utan att lämna varandra 1 min, jag har bett honom dra flera gånger för jag behöver tid för mig själv o han får inte. Hag har hotat han fleeeeera gånger med polis men inget hjälper vad f*n ska jag göra????

  • Svar på tråden Hjälp han lämnar inte lägenheten
  • Anonym (K)

    1) Ja du behöver inte tjafsa om hur han ska se ut. Passar det inte så måste man inte vara ihop.
    2) Barnsligt av honom, självklart städar man efter sig.

    Du undrar vad du ska göra? Ring polisen så klart!! Om du bara hotar framstår du som fjantig. Om du står för dina ord visar du att du menar allvar. Ring nu så blir du av med honom. Och så klart, dumpa honom för all framtid.

  • Fredriksson0

    Nej han har en egen lägenhet men han känner sig ?otrygg? pga hans förflutna sen 10 år tillbak, men de gick bra att bo där innan vi träffades

  • Anonym (Ture)
    Fredriksson0 skrev 2023-05-16 22:48:19 följande:

    Nej han har en egen lägenhet men han känner sig ?otrygg? pga hans förflutna sen 10 år tillbak, men de gick bra att bo där innan vi träffades


    Byt lås. 
  • Fredriksson0
    Anonym (Ture) skrev 2023-05-16 22:50:32 följande:
    Byt lås. 
    Har tagg för att komma in i porten o de finns ingen portko, har ställt han saker utanför 5 gången de slutar med att han nästan slår sönder mitt fönster
  • Anonym
    Fredriksson0 skrev 2023-05-16 22:50:03 följande:

    Ringer nu faktiskt 


    Ja det måste du
  • Fredriksson0
    Anonym skrev 2023-05-16 22:53:14 följande:
    Ja det måste du
    Dom sa att jag ska avva tills IMORGON😩 vet inte vad jag ska göra längre
  • Anonym (K)
    Fredriksson0 skrev 2023-05-16 22:52:53 följande:
    Har tagg för att komma in i porten o de finns ingen portko, har ställt han saker utanför 5 gången de slutar med att han nästan slår sönder mitt fönster
    ....och då ringer man polisen, igen. Och filmar honom från insidan!
  • Anonym (K)
    Fredriksson0 skrev 2023-05-16 22:54:37 följande:
    Dom sa att jag ska avva tills IMORGON😩 vet inte vad jag ska göra längre
    Du ringer igen och säger att situationen är ohållbar för att du har en person i din lägenhet som du inte vill ha där och som du försökt bli av med hur länge som helst och att det är nog. Han ska ut NU. Det finns ingen anledning att avvakta, vad fan skulle bli bättre av det??
Svar på tråden Hjälp han lämnar inte lägenheten