• Frida123123

    Vilken bilmodell

    Ni bil experter eller ägare av Volvo v60 eller volkswagen tiguan! 

    Vilken av dessa hade ni valt och varför? 


    Jag själv gillar mest Tiguan för den ser lite lyxigare ut utanpå, större, men inuti, ser den tråkig ut. Jag tänker mig en begagnad bil med Maxpris upp till 260 000kr ca. Volvo v60 kan ses som en tråkig familjebil men gillar designen inuti och bagageutrymme. Kan ej bestämma mig! Vad säger ni? Fördelar/nackdelar


     

  • Svar på tråden Vilken bilmodell
  • Öland 4ever

    Har du köpt en bil ännu? Blev det en Volvo V60 eller en VW Tiguan? Bara nyfiken om du blev nöjd med bilen. Lägger man 260K kronor på ett bilköp så förväntar man sig väl ganska mycket!!???

    Drömmer


    Bor man på Öland så varför inte Öland 4ever (www.oland4ever.com)
  • Stefano82

    V60 och vw Tiguan kan man inte jämföra med. Det är 2 olika bilmodeller. Volvon är bra på sitt sätt och Tiguanen är bra på sitt. Men nu ska jag byta bil och då faller det på en V60 Cross Country. Jag byter upp mig från en V60 R-design 2012 till en Volvo V60 Cross Country 2020. Men det är i en helt annat prislapp. Allt beror på vad du är ute efter vilken årsmodell och miltal pratar vi om. Vilka paket ska bilen ha etc. De som jag skulle rekommendera är på Tiguanen ska det vara R-Line och på Volvon V60 ska det vara R-design. Det finns inga andra paket som gör dessa bilar rättvisa.

Svar på tråden Vilken bilmodell