• Anonym (App-sex)

    App styrd leksak till par

    är Det något par gör som kan dela med sig av app styrda leksaker som tjejen stoppar in sen kan man styra vibrationerna i mobilen?

    vi har funderat lite på en sådan, skulle vilja veta hur tjejen/kvinnan upplever dom?

  • Svar på tråden App styrd leksak till par
  • Honsägerhej

    Vi har en appstyrd trosvibrator från Satisfyer, mycket rolig! man kan använda färdiga vibrationer eller skapa sitt eget mönster. Den ska också funka på långdistans men vi har inte hunnit prova det än. Nackdelen är ju att det är just en trosvibrator, jag hade velat ha en leksak som man stoppar in så man kan vara utan trosor när man leker. Men det är sjukt sexigt, rekommenderar verkligen att skaffa något sådan. 
    Känslan för mig när vi är på restaurang eller vad vi nu gör och inte veta när han startar den eller att behöva hantera en orgasm mitt ibland folk är så sjukt hett! Min man älskar den också, han brukar inte kunna hålla sig länge när han får tillfälle att komma efter att han använt den på mig Flört

  • Anonym (App-sex)

    Så spännande det låter. Vi tänkte med något som hon kan stoppa in i sig. Skrattande

  • Anonym (Nyfiken)

    Låter onekligen spännande. 
    Invärtes bruk känns ju som det ska vara för optimal effekt. 

    Det är inte störande högt ljud då - så omgivningen hör, på en restaurang till exempel?

    Låter inte heller som den allra billigaste alternativet på leksak men funkar det i praktiken som man tänker på det i teorin borde det verkligen kunna skapa häftiga effekter.

  • PorterPelle
    Honsägerhej skrev 2023-07-10 21:39:26 följande:

    Vi har en appstyrd trosvibrator från Satisfyer, mycket rolig! man kan använda färdiga vibrationer eller skapa sitt eget mönster. Den ska också funka på långdistans men vi har inte hunnit prova det än. Nackdelen är ju att det är just en trosvibrator, jag hade velat ha en leksak som man stoppar in så man kan vara utan trosor när man leker. Men det är sjukt sexigt, rekommenderar verkligen att skaffa något sådan. 
    Känslan för mig när vi är på restaurang eller vad vi nu gör och inte veta när han startar den eller att behöva hantera en orgasm mitt ibland folk är så sjukt hett! Min man älskar den också, han brukar inte kunna hålla sig länge när han får tillfälle att komma efter att han använt den på mig  // Flört


    Vi har också en sån och kan inte mer än hålla med. Mycket trevlig leksak där jag kan ha kontrollen i mobilen eller lämna över den till vem som helst i världen. Vi har använt den på både restauranger, bio, på promenader och när hon är på jobbet. Den ger henne orgasm och mig stånd av att veta att vi/hon kan njuta utan att andra vet. Bra förspel. Liten och diskret och kostar runt 400. 

    Satisfyer Sexy Secret Connect App heter den. 
  • Anonym (Engelska)
    PorterPelle skrev 2023-07-11 08:06:00 följande:
    Vi har också en sån och kan inte mer än hålla med. Mycket trevlig leksak där jag kan ha kontrollen i mobilen eller lämna över den till vem som helst i världen. Vi har använt den på både restauranger, bio, på promenader och när hon är på jobbet. Den ger henne orgasm och mig stånd av att veta att vi/hon kan njuta utan att andra vet. Bra förspel. Liten och diskret och kostar runt 400. 

    Satisfyer Sexy Secret Connect App heter den. 
    Är det bara jag som får bild i huvudet.
    Sitter på restaurant, och det vibrerar mellan benen på frun.. Härligt?
    Cool
  • Anonym (Nyfiken)
    Honsägerhej skrev 2023-07-10 21:39:26 följande:

    Vi har en appstyrd trosvibrator från Satisfyer, mycket rolig! man kan använda färdiga vibrationer eller skapa sitt eget mönster. Den ska också funka på långdistans men vi har inte hunnit prova det än. Nackdelen är ju att det är just en trosvibrator, jag hade velat ha en leksak som man stoppar in så man kan vara utan trosor när man leker. Men det är sjukt sexigt, rekommenderar verkligen att skaffa något sådan. 
    Känslan för mig när vi är på restaurang eller vad vi nu gör och inte veta när han startar den eller att behöva hantera en orgasm mitt ibland folk är så sjukt hett! Min man älskar den också, han brukar inte kunna hålla sig länge när han får tillfälle att komma efter att han använt den på mig  // Flört


    Vet nån om det finns nån modell som går att ha invärtes? 
    Det pratades ju mycket om analvibrator med trådlös fjärrstyrning när allt skrevs om funskskandalen i schack, men det kom väl inte fram om det verkligen var nåt som gjorts.

    Jag tänker, om det finns för analt bruk borde de lika väl fungera invärtes i slidan. Men det är  främst kanske vibrationer utifrån som ger mest och bäst effekt, eller vad säger ni brudar?

    Tacksam för tips och erfarenheter om ni vill dela med er. Är ju inte kul lägga pengar och tid på nåt som inte funkar. Vi är ju alla individer men recensioner på trosvibratorn från Satisfyer är ju väldigt varierande, från himmel till värdelös typ.
  • Honsägerhej
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-11 12:41:00 följande:
    Vet nån om det finns nån modell som går att ha invärtes? 
    Det pratades ju mycket om analvibrator med trådlös fjärrstyrning när allt skrevs om funskskandalen i schack, men det kom väl inte fram om det verkligen var nåt som gjorts.

    Jag tänker, om det finns för analt bruk borde de lika väl fungera invärtes i slidan. Men det är  främst kanske vibrationer utifrån som ger mest och bäst effekt, eller vad säger ni brudar?

    Tacksam för tips och erfarenheter om ni vill dela med er. Är ju inte kul lägga pengar och tid på nåt som inte funkar. Vi är ju alla individer men recensioner på trosvibratorn från Satisfyer är ju väldigt varierande, från himmel till värdelös typ.

    Jag tycker att vibrationer utifrån är bäst, det ger mig mest njutning men det är ju en smaksak. Hade som sagt uppskattat en för invärtes så man kan gå utan trosor. Vet att det finns massa olika för invärtes användring som man kan styra från telefonen. Tror att märket Lelo har någon sådan men annars borde du kunna hitta det på de vanligaste sidorna för leksaker (mshop, vuxen, sinful, etc), de brukar ha en kategorier som är ?för par? och under den brukar det finnas appstyrda leksaker. 


    gällande recensionerna så tror jag att det alltid är så, oavsaett vad man köper. Några hatar och några älskar, man får nog bara chansa på en som känns rätt för sig själv. 

  • Anonym (Engelska)

    Hej?
    jag vet om att där finns ägg till kvinnor som kan fjärrstyras?
    Någon som vet om de kan användas analt på en man.
    Ku vara härligt att testa det i publiken. Det svårt att ha anal plugg 

  • Anonym (Stag)

    Sugen på att låta frun testa en sån, hade varit häftigt att låta någon annan ha kontrollen över den

  • Anonym (Hon älskar det)

    Min kvinna älskar sådana lekar. Ibland tar hon med sig den ut när hon handlar och jag kan starta igång vibbarna när jag är hemma 😍
    Skulle bara vilja se hennes reaktin var hon än befinner sig 🙈
    Finns en hel dröse med sådana saker. Bara att välja efter smak, tycke och typ av aktivitet...

    leksakerforvuxna.wordpress.com/appstyrda-vibratorer/

Svar på tråden App styrd leksak till par