Inlägg från: Anonym (Me) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Me)

    Clearblue digital early

    Anonym (.) skrev 2023-07-14 13:28:59 följande:
    Varför ställer du frågan? 
    Finns väl ingen anledning att öppna upp och veta hur det ser ut inuti ett test..?

    Är detta en genuin fråga, eller är du bara dryg?

    jag gissar att man vill veta för att det är testremsor med information som testet läser av, precis som vid vanliga test som man själv läser av med ögonen.

    jag har inte öppnat early, men jag har öppnat många med veckoindikator och de ger alltid tre streck (ett på en remsa och två på en remsa), även när negativt. sen ökar strecken i styrka när det är positivt, så skulle väl kunna gissa att det är samma med early, dvs kan finnss synligt streck även om man ej är gravid. 


    om man har öppnat ett par test med veckoindikator  kan man läsa ut mycket av remsorna, om de ökar eller minskar, om man är nära tre lika starka streck (= 3+) eller ej. Sen har ju alla olika intresse av detta såklart, många tycker det är helt onödigt. bäst att hålla signal till de trådar man är intresserad av kan jag tycka :)

  • Anonym (Me)
    Anonym (.) skrev 2023-07-14 15:18:47 följande:
    Nej jag är inte dryg,jag undrar varför man ska plocka isär det? Har sett så många trådar om tjejer som seriöst tror att de är gravida när de plockar isär testet eller lyser med lampa på trots att det visat negativt. 
    Ja har du läst så många likande trådar förut så vet du ju redan varför folk plockar isär, alltså är du bara dryg. är du inte intresserad av informationen i öppnade test så är det ju bara att läsa om något annat, finns ju mängder av ämnen på detta diskusssionforum så bara att välja något som passar. 
Svar på tråden Clearblue digital early