• Anonym (Flickvän)

    Killar - vad ska jag köpa för prostataleksak?

    Min kille har upptäckt att han njuter mycket av prostatastimulans. Jag tillfredsställer honom ibland med mina fingrar när vi har sex, och han har fått en prostatastav av enklare modell i present av mig och som han onanerar med ibland. Typ en sån här: 

    www.vuxen.se/sexleksaker/kille/prostata/you2toys-prostate-vibrator-0585912

    Han tycker om den men känner inte av vibrationerna alls, vilket känns lite tråkigt.

    Ni som också tycker om prostatastimulans och är mer erfarna på leksaker, har ni något att rekommendera till nästa inköp?

    Han älskar när jag vickar med fingrarna i prostataområdet snarare än drar in och ut, så finns det nån leksak med vridande rörelser snarare än vibrationer vore det kanske något.

    Tacksam  för alla tips!

  • Svar på tråden Killar - vad ska jag köpa för prostataleksak?
  • Fabian1965

    Jag använder en hård stav som är vinklad. Är en g-punktstav för kvinnor men fungerar bra för oss män med.
    Följer tråden eftersom även jag letar efter en smal stav med massageapparaten på rätt ställa. De jag testat satt fel eller hade alldes för svag vibration.

    Din man ska vara lycklig som har en kvinna som mjölkat hans prostata med  fingrarna.

  • Fabian1965

    Jag kom på att jag använt hustruns Rabbit dildo. En sån med roterande kulor. Jädrars vad det gick för mig, men det blev fööör mycket massage eftersom det blev fumligt när jag skulle stänga av den samtidigt som jag sprutade.
    Använder gummi och massvis av glidmedel.

  • Anonym (Engelska)
    Fabian1965 skrev 2023-07-18 09:45:04 följande:

    Jag använder en hård stav som är vinklad. Är en g-punktstav för kvinnor men fungerar bra för oss män med.
    Följer tråden eftersom även jag letar efter en smal stav med massageapparaten på rätt ställa. De jag testat satt fel eller hade alldes för svag vibration.

    Din man ska vara lycklig som har en kvinna som mjölkat hans prostata med  fingrarna.


    Den typ har jag också använd med succés.
    Följar med också 


     

  • Anonym (Lasse)

    Älskar dildosar, gärna stora. Min sambo peggar mig även med strap-on. 

  • Anonym (Flickvän)

    Tack för era tips!

    Aldrig tänkt på att en g-punktsstav för kvinnor skulle passa så bra även för prostatan. Intressant!

    Tack också för uppskattande ord, även om själv tycker att det är självklart att intressera sig för sin partners njutning. Det anala området är ju också väldigt privat, så jag tar det lite som ett tecken på tillit att jag "får" vara där för att ge honom njutning. 

  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Flickvän) skrev 2023-07-21 13:18:50 följande:

    Tack för era tips!

    Aldrig tänkt på att en g-punktsstav för kvinnor skulle passa så bra även för prostatan. Intressant!

    Tack också för uppskattande ord, även om själv tycker att det är självklart att intressera sig för sin partners njutning. Det anala området är ju också väldigt privat, så jag tar det lite som ett tecken på tillit att jag "får" vara där för att ge honom njutning. 


    Rekommenderar att du kanske testar med G punktsstav. Den ÄR faktisk bra. Vibrationer gör att analen slappnar av, för den in när du känner det ok. Kom ihåg glid? ni kan Altid köpa någonting större när det behövs. Anal kräver tillvänjning.

    Och ja, du hat fått stort tillit. Härligt 
Svar på tråden Killar - vad ska jag köpa för prostataleksak?