• Krukanguld

    +/- 0

    Jag går +/- 0 kr varje månad. under två månader kommer jag  inte kunna handla någon läsk, öl eller snus Eller godis. Har 1500kr att klara mig på mat

  • Svar på tråden +/- 0
  • Yuppyupp

    så bra :) skönt att du klarar dig. Ville du bara informera folk om detta eller vad var tanken med tråden?

  • Krukanguld

    Dåligt av mig. Jag är sämst på att formulera mig. Men hur ska jag klara mig i två månader utan dryck godis mm ?? 

  • Beauceron

    Vad gör ni andra när ni inte har råd att unna er något trevligt flera månader i sträck? Har ni lätt för att bara bita ihop och stå ut? Äta enformigt och billigt. Inte kunna ta sig någonstans. Mår ni inte sämre? Blir ni aldrig uttråkade?

    Är faktiskt lite förvirrad över responsen... Själv känner jag lite sympati, även om jag själv inte har nått större intresse för alkohol och tobak.

    Hur finner ni glädje, eller har ni lätt att existera utan det?

  • Egon den stora
    Beauceron skrev 2023-07-23 22:37:30 följande:

    Vad gör ni andra när ni inte har råd att unna er något trevligt flera månader i sträck? Har ni lätt för att bara bita ihop och stå ut? Äta enformigt och billigt. Inte kunna ta sig någonstans. Mår ni inte sämre? Blir ni aldrig uttråkade?

    Är faktiskt lite förvirrad över responsen... Själv känner jag lite sympati, även om jag själv inte har nått större intresse för alkohol och tobak.

    Hur finner ni glädje, eller har ni lätt att existera utan det?


    Man kan väl finna glädje i annat? Vi har inte dessa saker hemma någonsin och det beror inte på ekonomin.  Det finns ju absolut inget positivt med något av det.  
    Ts verkar beroende och behöver bli av med det.  Två månader räcker nog för att slippa suget och sedan kan hon använda dom pengarna till att spara till något roligt i stället. 
Svar på tråden +/- 0