• Anonym (Gravidis)

    Hjälp mig tyda gravtest

    Rfsu gravtest visade beg men precis där den där plast delen börjar såg det lite ros ut o när jag tog bort den var ett rosa aktigt streck. Visst ska strecket vid grav vara längre in? Men varför blev det rosa där plasten började någon som är expert 

  • Svar på tråden Hjälp mig tyda gravtest
  • Anonym (Gravidis)

    Blir det alltid rosa vid plasten tyckte jag läste det

  • Anonym (E.)

    Hänt mig med med rfsu, enligt bilden är det negativt. Rfsu funkar säkert för vissa men inte på mig t.ex. Tycker de är skräp. Upplevde det där rosa strecket flera ggr samt att när jag var gravid visade clearblue tydligt plus dagar innan bim samt på bim. Rfsu var helt blankt negativt både innan och efter bim, inte ens en hint av streck fast flera andra tester visade gravid. Kan inte rekommendera rfsu till någon. Men som sagt kanske funkar för vissa.

  • Anonym (Gravidis)
    Anonym (E.) skrev 2023-07-21 23:50:20 följande:

    Hänt mig med med rfsu, enligt bilden är det negativt. Rfsu funkar säkert för vissa men inte på mig t.ex. Tycker de är skräp. Upplevde det där rosa strecket flera ggr samt att när jag var gravid visade clearblue tydligt plus dagar innan bim samt på bim. Rfsu var helt blankt negativt både innan och efter bim, inte ens en hint av streck fast flera andra tester visade gravid. Kan inte rekommendera rfsu till någon. Men som sagt kanske funkar för vissa.


    Hej hej
    Menar du att mitt är negativt? Verkar som strecket inte ska vara där plasten börjar? Utan närmare teststrecket. Läste på om det o verkar som det som blir vid plasten  är färgrester enl va jag läst? Stämmer det?
  • Anonym (E.)
    Anonym (Gravidis) skrev 2023-07-21 23:54:02 följande:
    Hej hej
    Menar du att mitt är negativt? Verkar som strecket inte ska vara där plasten börjar? Utan närmare teststrecket. Läste på om det o verkar som det som blir vid plasten  är färgrester enl va jag läst? Stämmer det?
    Ja jag upplevde samma rosa streck då var det negativt. Som du säger ska strecket vara längre in också. Tror också set är någon färg som blir vid plasten. Kan faktiskt skapa förvirring. Så ja, jag skulle säga att ditt test är negativt. Men jag litar som sagt inte på rfsu mer. När skulle du ha din mens?
Svar på tråden Hjälp mig tyda gravtest