• Kikisisi

    V38 rosa flytningar(?)

    Hej alla! är i v 38 Vaknade imorse av att det rann ur rosa vätska när jag satt på toa. Torkade mig och vid flera tillfällen var det massa väldigt rosa på pappret (inte direkt slemmigt) det var även helt rosa i toaletten. Har haft som en molande värk i magen hela dagen och illamående. Förlossningen ville att jag skulle komma in. Inne på undersökning av bebis såg allt bra ut, lite sammandragningar. En väldigt stressad läkare gjorde undersökning och stoppade in nånting och bad mig hosta sen sa ?nej det är inte vattnet som gått? sen gick hon. Men har någon av er andra varit med om liknande?? Känns som jag inte riktigt fick svar och typ att det var ?fel? att åka in för att det är vanligt att det kan bli så? 

  • Svar på tråden V38 rosa flytningar(?)
  • Anonym (E.)

    Hmm. Aldrig hänt mig men om läkaren var stressad och du inte fick de svar du ville, kan du inte då åka tillbaka? Gjorde de ultraljud och kollade bebis?

  • Kikisisi

    Känns så dumt när det redan kändes dumt att ens åka in efter det bemötandet😅 ja det gjorde de, allt såg bra ut! 

  • Anonym (E.)
    Kikisisi skrev 2023-07-23 21:16:32 följande:

    Känns så dumt när det redan kändes dumt att ens åka in efter det bemötandet😅 ja det gjorde de, allt såg bra ut! 


    Aldrig dumt att åka in och kolla upp sin bebis. Det är ju ens allt. Jag hade också åkt in faktiskt. Bry dig inte om dem. Men va skönt att allt såg bra ut hoppas du kan slappna av lite dåHjärta
Svar på tråden V38 rosa flytningar(?)